Blackberry Storm

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
ferretje
4th Gear member

Ik gebruik sinds kort de Blackberry Storm. In mijn V70 MY2008 zit de ingebouwde bluetooth kit uit de audioline.
Allses werk prima, behalve het synchronisren van het adresboek.

In plaats van de naam en het nummer in het dusplay krijg ik twee keer het telefoonnummer? Dus ik moet zoeken op nummer... en la sik de nummers uit mijn hoofd wist had ik geen adresboek nodig....

Waar gaat het mis? iemand enig idee?
Volvo Amazon Estate 1968, Tesla Model X, Citroen 2CVSpecial Grijs (1984)
pasc@l
2nd Gear member

Synchroniseren van adresboeken is een veelvoorkomend probleem bij dergelijke toestellen. Ook bij Windows Mobile toestellen trouwens.
Het beste kun je een houder op de dashboard kopen en bellen vanuit je telefoon. Je gebruikt de carkit dus alleen voor het geluid en synchroniseert niet.
Neem je een houder met een gecombineerde lader en je bent van een hoop problemen af.
Current: Volvo XC90 3.2 & C70 T5
Past: V70 (2x), XC70 & XC90
stekki
1st Gear member

ferretje schreef:Ik gebruik sinds kort de Blackberry Storm. In mijn V70 MY2008 zit de ingebouwde bluetooth kit uit de audioline.
Allses werk prima, behalve het synchronisren van het adresboek.

In plaats van de naam en het nummer in het dusplay krijg ik twee keer het telefoonnummer? Dus ik moet zoeken op nummer... en la sik de nummers uit mijn hoofd wist had ik geen adresboek nodig....

Waar gaat het mis? iemand enig idee?
Ik kan je spijtig genoeg niet helpen, maar ik heb hetzelfde probleem met men BB Bold. Wil hier ook graag oplossing voor. Met mijn nokia werkt dat perfect.
Thuurc
4th Gear member

Dit is een typisch Blackberry probleem, ook met een Parrot systeem schijnt dit regelmatig voor te komen. Bij mijn BB 8310 werkt het gelukkig wel allemaal in combinatie met een Parrot. Hoe het op te lossen is weet helaas niet, wellicht weet RIM (fabrikant BB) of je Volvo dealer hier iets van?

Wellicht weet Parrot hier ook iets van, ondanks dat je geen Parrot gebruikt zou je eens kunnen vragen of er bepaalde trucjes zijn.
Volvo S40 TD, 1999
Volvo S40 1.9D, 2000
Volvo 850R, 1996
Volvo V70R, 2003

Volvo V60 2.0T, 2011
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”