Hoe krijg ik dit werkend?

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Rob M
5th Gear member

Ik kan het volgende scherm oproepen en dan door de stappen heenlopen, alleen lukt het versturen niet. Ook lezen is mij nog niet gelukt, kan het een software update zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Carlsson 900

Is dit een compleet ingebouwde ATF van Volvo,
of betreft het de BT carkit ?
In het geval van een BT carkit zullen een aantal fucties die in de ATF wel werken, niet of slechts beperkt beschikbaar zijn.
Dat is dan vaak weer afhankelijk van het besturings systeem van je handy.
Rob M
5th Gear member

Hoi Leo, het gaat hier om de standaard ingebouwde BT-kit van MY09. Daarmee zeg je dat het er voorbereid in zit, maar niet geactiveerd is voor mijn mobiel? (overigens een 6230i, E71 en N95)
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Mir
3rd Gear member

Ligt het aan het type telefoon dat jij dit wel kan en ik niet/ ik heb een s40 my09.

Ik zie nergens een sms functie.. lezen en schrijven zijn beide niet aanwezig
Carlsson 900

@ Rob [Ik Rol !]
In het overzicht dat als PDF onder de link tevoorschijn komt,
kun je zien welke functies van de diverse merken en type handy,
in jouw BT carkit MY'09 beschikbaar zijn.

SMS en dergelijke diensten zijn bijna nooit vanaf de carkit mogelijk.
(veiligheid?)
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”