nou kwam ik op het idee om voor de achterbak een perfect passende verhoging te maken waar de versterker(s) en ook de sub minimaal in gaan. de draden voor de boxen en dergelijke worden hierdoor vrij netjes weggewerkt. ook heb ik nu een elektrische motorantenne in de auto zitten met een zelfgemaakte sturing. dit print(in doosje) wil ik ook netjes weg gewerkt hebben maar dat wil ik dan weer niet ergens aan het plastic schroeven van de achterbak. dan hou je nog ruimte over. daar wil ik dan bakjes van maken voor wat gereedschap en ook mijn wandelschoenen en scouting uniform (ligt standaard in mijn auto vraag mij ook niet waarom).
dit idee zit nu nog in mijn hoofd maar wil dit van de week in autocad gaan uit tekenen.
nou moet ik ergens gaan beginnen en dat wordt dus eerst de maten opmeten. weet niet of hier ergens de maten van de achterbak beschikbaar zijn ( gaat om een volvo 440 1.8i uit 1994).
uiteindelijk komt hier dan ook weer de mat overheen die in de achterbak ligt, of ik maak een nieuwe maar dat moet ik nog bekijken.
hier een foto van hoe het er nu ongeveer uitziet. (is ook al van een maand geleden).
klik voor grote foto
zoals je kan zien ziet het er niet echt netjes uit. dit gaat dus verbetert worden.
ideeën zijn altijd welkom.
kijk op hier voor meer foto's van mijn volvo klik hier