Hoi,
sinds ik mijn S60 rijdt (krap een jaar) warmt een bepaalde plek in de middenconsole heel erg op. Het zit links tussen de draaiknoppen van de fan en de thermostaatknop links. Dus niet precies achter een knopje ofzo (kortsluiting?).
De plek is echt eerder heet dan warm, je kunt nog net je vinger erop blijven houden.
De sensor van de temperatuur (rechterzijde) is overigens niet overdreven vies. Die zuig ik af en toe uit met de stofzuiger.
Heeft iemand ook zo'n ervaring, of weet iemand wat dat is?
opwarming middenconsole
- Chrizzle D5
- 2nd Gear member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 10.10.2008 - 13:30
----
Volvo 480 turbo 1989
(opel corsa 1.2 2001)
Volvo S60 D5 2001 - 476.000 km
Volvo V70N D5 sport 2007 - 600.000 km
Volvo XC70NN D5 summum 2014 - 310.000 km
Volvo 480 turbo 1989
(opel corsa 1.2 2001)
Volvo S60 D5 2001 - 476.000 km
Volvo V70N D5 sport 2007 - 600.000 km
Volvo XC70NN D5 summum 2014 - 310.000 km
- aertssenhjc
- 5th Gear member
- Berichten: 1611
- Lid geworden op: 20.12.2007 - 22:43
- Locatie: omg. Bergen op Zoom
Dit is normaal. iedereen heeft hier last van.
Volvo V60 T3 Momentum 2012.
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
Citroën 2CV6 Club Blue Celeste.1986
Citroën 2CV6 Spécial Rouge Vallelunga. 1986
Kia EV6 Air 2022
Volvo V40 1.8 Europa Sports 2003.
Volvo S60 2.4T 2001 BSR Stage II.
Volvo 240 DL 1987
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41025
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Dat komt door het warme geluid dat uit de stereo komt. 

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Chrizzle D5
- 2nd Gear member
- Berichten: 208
- Lid geworden op: 10.10.2008 - 13:30
Nou dat is in elk geval een geruststelling. Het deed mij namelijk nogal denken aan de oude Golf van een vriend van me ooit. Die kon toen de fan niet op zijn hoogste standje zetten, want dan begon de knop te smelten vanwege kortsluiting oid...
En aan mijn oude wijlen 480, waar de schakelaar voor de electrische ruit langzamerhand heet werd...
thanks voor de reacties
En aan mijn oude wijlen 480, waar de schakelaar voor de electrische ruit langzamerhand heet werd...
thanks voor de reacties
----
Volvo 480 turbo 1989
(opel corsa 1.2 2001)
Volvo S60 D5 2001 - 476.000 km
Volvo V70N D5 sport 2007 - 600.000 km
Volvo XC70NN D5 summum 2014 - 310.000 km
Volvo 480 turbo 1989
(opel corsa 1.2 2001)
Volvo S60 D5 2001 - 476.000 km
Volvo V70N D5 sport 2007 - 600.000 km
Volvo XC70NN D5 summum 2014 - 310.000 km