Hallo,
In de reservewiel bak van mijn v40 staat regelmatig vocht,het vocht lijkt wel aan de linkerzijde naar binnen te komen maar ik vind niks.
Ik heb alwel de ruitensproeier afgekit ,maar dit helpt niks.
Zelfs de vloer aan achter de bestuurderstoel begint al vochtig te worden.
Is hier wat aan te doen /heeft iemand hier ervaring mee?
Emiel.
lekkage v40 ph1
-
- 3rd Gear member
een paar gaatjes boren in de kuip van het rezerve wiel,achterlichten afkitten,paneel achter de kentekenplaat afkitten,of lekkage via de achterruit,of het rubber van de achterklep,het kan dus van alles zijn dus dat is zoeken geblazen.
-
- Starter
Bij het spuitmondje van de ruitensproeier wil het schijnbaar ook wel eens naar binnen lopen.. (Lekt het slangetje/bevestiging niet?)
Om het lek makkelijker op te sporen kun je oude kranten op diverse plekken onder/achter de bekleding steken. Vaak lopen de druppels vanaf het lek, zonder sporen achter te laten naar het laagste punt.. Als ze nu de krant passeren kun je dit spoor makkelijker traceren.
Om het lek makkelijker op te sporen kun je oude kranten op diverse plekken onder/achter de bekleding steken. Vaak lopen de druppels vanaf het lek, zonder sporen achter te laten naar het laagste punt.. Als ze nu de krant passeren kun je dit spoor makkelijker traceren.