Ik loop er over te denken om dit voorjaar mijn dempers en veren te vervangen voor het sportsonderstel van volvo onder mijn V te laten zetten.
ze heeft nu het dynamics pakket, maar dat vind ik eigenlijk te comfortabel.
iemand enig idee of het nog te krijgen is, wat de kosten zijn en last but not least wat het vervangen mag kosten qua arbeidsloon?
vering en demping 2.0T
-
- 5th Gear member
Ik heb een poosje geleden een wegliggingset gekocht. Dit zijn schokdemper incl. stuggere (en lagere) veren + doorslagrubbers. Meende dat het bij elkaar 250e kostte.
Monteren is echt niet veel werk en kun je zelf doen. Het enige dat ik heb laten doen, is het plaatsen van de veer op de schokdemper (heb je een klem voor nodig). Als je veel lef hebt en een tikkeltje levensmoe bent, lukt het met spanbanden ook wel, maar dat raad ik je (praat uit eigen ervaring nu) af.
Een profile tyrecenter doet dit voor 25 euro ofzo voor je. Dealer zal er pak en beet 2uur mee bezig zijn? 2x 80euro = arbeidsloon + de kosten van de onderdelen.
Monteren is echt niet veel werk en kun je zelf doen. Het enige dat ik heb laten doen, is het plaatsen van de veer op de schokdemper (heb je een klem voor nodig). Als je veel lef hebt en een tikkeltje levensmoe bent, lukt het met spanbanden ook wel, maar dat raad ik je (praat uit eigen ervaring nu) af.
Een profile tyrecenter doet dit voor 25 euro ofzo voor je. Dealer zal er pak en beet 2uur mee bezig zijn? 2x 80euro = arbeidsloon + de kosten van de onderdelen.