in januari heb ik deze schoonheid aangekocht. model 440 1.9TD. kleur wit. liefde op het eerste gezicht. rondje gereden en het voelde goed aan. toen nog wel. ongeveer een maand later was ik aan de beurt. eerst liepen de remmen acuut vast. deze bleken meer dan op te zijn en er zat teveel remvloeistof in het reservoir. heb ik net nieuwe remmen laten zetten, ligt een dag later de koppeling er uit. na 2 weken van tobben en een dealer die beweerde dat hij niet van mijn volvo afkwam. de sloop wou hem ook niet hebben, heb ik hem maar weer op naam gezet en meegenomen. heb even nog staan bakeleien met de dealer want mijn nagelnieuwe winterbanden, binnenspiegel en linker deurrubber waren verdwenen. deze krijg ik terug maar moet ze zelf in naaldwijk gaan ophalen. stelletje schooiers. heb hem naar de turk gebracht en die heeft er een nieuwe koppeling opgezet. op dit moment staat hij alweer 2 weken stil bij mij voor de deur want de aandrijfriemen staan op springen en men geld was even tijdelijk wat krap aan. en om een niewe koppeling te gaan vergooien met een kapot moterblok zit ik ook niet op te wachten. feit is dat onderhoud aan deze auto niet regelmatig is gebeurd zoals de verkoper beweerd had.
foto van men volvo

eerste mod, carkit ingebouwd, samen met een mute box en de radio cassete. wisselaar komt ergens in de auto te liggen/staan.
mute box, klik je gewoon tussen de kabel in met iso stekkers

radio - cdwisselaar, eentje van 95 maar hij speelt goed en hufterproof, niemand wil zo een ding hebben. merk J&P .

locatie carcit, op de achtergrond die groene fiesta is van men werk, daar rij ik nu dagelijks in rond

radio verloopstekker

en nog even een vuil randje om de staat van de auto te tonen

deze stekker vond ik links, bekabeling voor de elec ramen en spiegels?

ik hou het hierbij en neem ter zijner tijd fotos als er vorderingen zijn.
Mods edit.
Toch maar verplaatst naar juiste rubriek. Denk ook even aan de leestekens.