Hallo,
Heb een XC90 MY06 Executive. Helaas is het alarm niet voorbereid en dit schijnt moeilijk op te lossen te zijn.
Is er iemand die ervaring heeft met een goede aftermarket oplossing?
Kan men daarbij de gewone afstandsbediening op de sleutel blijven gebruiken?
Dank & Groet,
Vincent
Alarm in XC 90
-
- 2nd Gear member
Volvo XC90 D5 Executive MY06, Full Options, Geartronic 6, Servotronic, Black Sapphire Metallic, Antraciet Soft-Leder, 18inch LM Nereus (zomer), 17inch LM Neptune (winter), RSE (2x Monitor), Premium Sound, DSP, Subwoofer, BLIS, Aluminium roofrails, Sidebars, donkere ruiten, dakspoiler, Park assist, open dak, Bi-Xenon, electrische stoelen met stoelgeheugen en stoelverwarming, Dension Gateway 500 iPod, Aux, USB Interface, Tuned 218pk/480Nm, 7-Seater
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
"after market" levert vaak (altijd?) problemen op icm de nablaasfunctie van de airco.
(er was hier recent een voormalige BMW X5 rijder die zichzelf op het vlak van XC90 alarmsystemen een hele autoriteit vind/vond, misschien weet die het)
(er was hier recent een voormalige BMW X5 rijder die zichzelf op het vlak van XC90 alarmsystemen een hele autoriteit vind/vond, misschien weet die het)
-
- 2nd Gear member
Andere oplossingen?
Volvo XC90 D5 Executive MY06, Full Options, Geartronic 6, Servotronic, Black Sapphire Metallic, Antraciet Soft-Leder, 18inch LM Nereus (zomer), 17inch LM Neptune (winter), RSE (2x Monitor), Premium Sound, DSP, Subwoofer, BLIS, Aluminium roofrails, Sidebars, donkere ruiten, dakspoiler, Park assist, open dak, Bi-Xenon, electrische stoelen met stoelgeheugen en stoelverwarming, Dension Gateway 500 iPod, Aux, USB Interface, Tuned 218pk/480Nm, 7-Seater
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Een origineel Volvo systeem inbouwen?
Zie vaak dat men bereid is om een kapitaal in "onzinzaken" te investeren maar een goed functionerend alarm als een "te dure" sluitpost ziet, is je auto door een gebrekkig functionerend alarm weg zijn je kostbare "onzinzaken" doorgaans ook weg.
Zie vaak dat men bereid is om een kapitaal in "onzinzaken" te investeren maar een goed functionerend alarm als een "te dure" sluitpost ziet, is je auto door een gebrekkig functionerend alarm weg zijn je kostbare "onzinzaken" doorgaans ook weg.
-
- 2nd Gear member
Hallo Bart,
Dank voor je posts.
Ik wil helemaal niet besparen op een origineel alarm!!! Het schijnt echter volgens de dealer een probleem te zijn om mijn auto van een origineel alarm te voorzien. Als dat niet zo zou zijn, was het voor me makkelijk: origineel.
Dus: hoe krijg ik ofwel een origineel, ofwel een acceptabel alternatief?
Groet, Vincent
Dank voor je posts.
Ik wil helemaal niet besparen op een origineel alarm!!! Het schijnt echter volgens de dealer een probleem te zijn om mijn auto van een origineel alarm te voorzien. Als dat niet zo zou zijn, was het voor me makkelijk: origineel.
Dus: hoe krijg ik ofwel een origineel, ofwel een acceptabel alternatief?
Groet, Vincent
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
een origineel is geen enkel probleem, het is alleen iets meer werk daar er een kabeltje getrokken moet worden voor de interieursensor
Volvo for life
- hadico
- 5th Gear member
Klopt Bart, maar het is wel een cplt draadboompje naar de hemel die je hiervoor nodig hebt als de auto niet is voorbereid voor het alarm ,en let op als deze besteld word dat het het juiste type is ,bv met of zonder regensensor ed.
Vincent laat anders je dealer contact opnemen met Keulen dan krijgt hij ook meteen het juiste softwarenr om alles te laten functioneren.
Vincent laat anders je dealer contact opnemen met Keulen dan krijgt hij ook meteen het juiste softwarenr om alles te laten functioneren.