met welke kosten moet ik dan zo ongeveer rekening houden? en tot welke verlaging blijft het comfortabel rijden (ook drempels wil ik niet met 20km p.u. moeten maken)
Ik ben ook erg benieuwd naar een foto gezien ik ook 16 inch heb.Kan je er eentje plaatsen?ewing schreef:Net als Ferdi heb ik mijn V50 2.0D met 30mm rondom verlaagd (ook Intrax). Ik heb echter geen 18" velgen, maar gewoon de standaard 16" velgen.
Ik was in totaal ca. 350 euro kwijt, bij European Tuning te Moergestel (www.europeantuning.com).
Zeker een aanrader! Sterk verbeterde looks en wegligging. Tegelijkertijd lever je maar een klein beetje comfort in.
Hey Tarantino, zodra ik de lampjes heb vervangen (waarschijnlijk ergens volgende week) dan plaats ik nog even een nieuwe foto.Tarantino schreef:Hey Ewing, bedankt voor de pics. Staat toch ook wel erg netjes zo met de 16" velgen. Is het eerste wat ik ga doen!
Mocht de xenon vervangen zijn door 6000K, wil je dan nogmaals een foto plaatsen (je we zijn lastig, sorry!!)
Tja, lastige keuze. Verlagen is wel een stuk goedkoper!rob78 schreef:tja nu zit ik toch te twijfelen...
verlagen of 18inch eronder....
natuurlijk beide het liefst maar niet in 1 keer
Als je twijfelt, begin dan met verlagen. Zijn de looks gelijk een stuk beter (al is een niet verlaagde ook geslaagd!). Persoonlijk denk ik dat als je 18" gaat monteren je de auto ook snel gaat verlagen..... Wil je het budget technisch in stappen doen begin dan met verlagen. Budget genoeg, doe dan allebei tegelijkewing schreef:Tja, lastige keuze. Verlagen is wel een stuk goedkoper!rob78 schreef:tja nu zit ik toch te twijfelen...
verlagen of 18inch eronder....
natuurlijk beide het liefst maar niet in 1 keer
Super :hello1: !! Ben erg benieuwd!ewing schreef:Hey Tarantino, zodra ik de lampjes heb vervangen (waarschijnlijk ergens volgende week) dan plaats ik nog even een nieuwe foto.Tarantino schreef:Hey Ewing, bedankt voor de pics. Staat toch ook wel erg netjes zo met de 16" velgen. Is het eerste wat ik ga doen!
Mocht de xenon vervangen zijn door 6000K, wil je dan nogmaals een foto plaatsen (je we zijn lastig, sorry!!)