
Wat ik zou willen weten is met welke bijkomende kosten ik rekening moet houden.
Stel even fictief voorbeeld, ik vind een V70 voor 9000€ bij een particulier, hoeveel kost het mij extra voor ik die auto hier gekeurd en wel op mijn naam heb staan ?
Allright, valt dus vrij goed mee.jbuure schreef:Kosten zijn te verwaarlozen. Een paar euro bij de douane voor de invoer (heb 4 jaar terug €2.50 betaald), de eerste keuring ik geloof pm €10,- duurder dan de reguliere. Auto moet dan wel op de originele platen of handelsplaten staan. Verder zorgen dat je bij de koop een gelijkvormigheids attest krijgt kostte mij destijds via Volvo België €130,-. Dat zijn zover ik weet alle kosten, dat waren ze in ieder geval 4 jaar geleden.
Klopt helemaal, ook mijn ervaring.jbuure schreef:Kosten zijn te verwaarlozen. Een paar euro bij de douane voor de invoer (heb 4 jaar terug €2.50 betaald), de eerste keuring ik geloof pm €10,- duurder dan de reguliere. Auto moet dan wel op de originele platen of handelsplaten staan. Verder zorgen dat je bij de koop een gelijkvormigheids attest krijgt kostte mij destijds via Volvo België €130,-. Dat zijn zover ik weet alle kosten, dat waren ze in ieder geval 4 jaar geleden.
Idd, deze had ik ook al gecontacteerd, ziet er eerlijke auto uit en weinig km. (als ik alle zoekertjessites afzoek in B (kapaza, 2dehands, as24, autozone, hebbes, ...) vindt ik in totaal een 5 tal 2.4t's (meestal AWD).Avalanche schreef: Misschien is dit iets voor jou?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=159119995
Een 2.4 140pk of 170 pk mag voor mij ook wel (scheel tenslotte in exploitatie kostendaf46 schreef:Idd, deze had ik ook al gecontacteerd, ziet er eerlijke auto uit en weinig km. (als ik alle zoekertjessites afzoek in B (kapaza, 2dehands, as24, autozone, hebbes, ...) vindt ik in totaal een 5 tal 2.4t's (meestal AWD).Avalanche schreef: Misschien is dit iets voor jou?
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=159119995