hallo,
Heb sindskort volgende probleem: als in ongeveer 80 km/h rij en dan de voet van het gas haal (automaat); dan is het net of de auto afremt...normaal fiert ie toch uit??? Hij doet het ook niet altijd maar zo af en toe dat is het vreemde ervan. Volgens dealer alles okee maar daar ben ik het niet mee eens. Soms voel ik al nadat ik ergens ben weggereden dat de auto "zwaar" rijdt . Wie kent dit gevoel of probleem en kan mij aanwijzingen geven. Bouwjaar auto 2003 en boven 250.000 km gereden. Geartronic en bakolie recentelijk gewisseld tevens brandstoffilter en oliefilter.
D5 geartronic "remt" bij gas los 80 KM/h
-
- 5th Gear member
Wellicht blijft een rem hangen.
Je zou hem even bij de garage kunnen laten optillen en kijken of de wielen vrij lopen.
Je zou hem even bij de garage kunnen laten optillen en kijken of de wielen vrij lopen.
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
-
- 1st Gear member
Heb remmerij aan de voorkant na laten kijken ; alles werkte 100%. Zou het misschien iets met automaat zijn als ie terugschakeld?? Of iets met steekassen om dat ik telkens als ik voet van het gas haal een "tik"in het vooronder hoor. Ook heb ik soms het idee als ik van drempel naar drempel rij dat de automaat soms "in de war"is met terugschakelen. Volvo dealer weet het niet meer...auto schakeld acceptabel zeggen ze. Ik vindt het probleem zitten in het terugschakelen van de automaat. Bak is 5000 km geleden al "geflushed"en voorzien van nieuw filter. :roll: :roll: :?: