Je hebt vakantie en wat doe je dan

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
RampantBunny
3rd Gear member

vandaag is het mijn eerste dag van de vakantie, 3 weken geen werk yay!!!

Vandaag heb ik de auto dus maar eens echt gewassen, gewoon met NXT wash en daarna nxt wax... behalve de motorkap, deze heb ik de volledige 5 stappen gegeven ( ik wist niet zeker of het zou gaan regenen en je motorkap/front krijgt tenslotte het meest te verduren.)

Zeer ontspannend al dat gepoets en gezweet :o, maar het reusltaat mag er zijn 8) . Gek genoeg kwamen allerlei mensen uit mijn straat een praatje maken ..wat een mooie auto, wat zal de regen er mooi aflopen etc (geen domme opmerkingen als...de mijne staat daar :razz: ). Iedereen zegt hier hoi en hallo, maar daar blijft het normaal bij, dus dit was best leuk )

maar genoeg gezemel nu...bij deze een plaatje van mijn motorkap (gemaakt met mijn mobiele telefoon, dus een beetje flets)

Afbeelding
Afbeelding
Opel Agila max cool
C30 04-08, 1.6D Kinetic
C30, 11-08, 1.6D R-Design momentum audioline, Zaurak Diamond Cut
850 T-5R, zwart, 337hp / 524Nm

Afbeelding
DouweS40
3rd Gear member

Goed gedaan, mooi resultaat.

En wat je zegt het is vaak wel gezellig om je auto in de straat te poetsen en af en toe eens een praatje te maken en je auto te laten zien :).
Is bij mij in de straat ook zo, maar dan ook altijd wel wat flauwe opmerkingen van mensen.
Maargoed dat hou je toch, zijn vaak mensen die te lui zijn om hun auto 2x per jaar te wassen.

Je merkt het zeker als de auto goed in de was staat met het aanhechten van vuil, vliegen en vogelpoep, dat gaat er nu gemakkelijker weer af.

Prettige vakantie toegewenst ! Hij is indergeval goed begonnen zo.
Volvo XC60 2.4D FWD Momentum DRIVe 07-2009
Volvo XC60 D5 AWD Kinetic, Automaat, BLIS, Adaptive Cruise control, Front en Back camera, Standkachel. 3-2012
Volvo XC90 D5 AWD Inscription MY2017
Plaats reactie

Terug naar “C30”