Krakend dasboard V70 (1999)
-
- Starter
Mijn dashboard van mijn V70 uit 1999 kraakt als de ziekte.Ik heb gemerkt dat er speling in het dahboard zit:druk ik er met kracht tegenaan dan verdwijnt het gekraak!Op welke wijze zit het dahboard gemonteerd en kan ik daar zelf iets aan doen.Bijv,aandraaien van schroeven,smeren etc.Graag suggesties want het gaat echt ten koste van het rij-plezier!
-
- 1st Gear member
-
- 1st Gear member
Beste Tama,
Het kraken van het dashboard heb ik opgelost door bovenste gedeelte van de dashboard los te halen. Dit kan middels torksjes die zich achter de luchtroosters bevinden. De luchtroosters kun je er zo uit trekken. Denk ook aan de 2 roosters links en rechts.
Tussen het bovenste gedeelte van het dashboard heb ik CV-isolatie gedrukt compleet rondom. Geen gekraak meer. Kijk ook even of het dashboard niet tegen de voorruit drukt dit kan ook ontzettend kraken.
Succes!
Het kraken van het dashboard heb ik opgelost door bovenste gedeelte van de dashboard los te halen. Dit kan middels torksjes die zich achter de luchtroosters bevinden. De luchtroosters kun je er zo uit trekken. Denk ook aan de 2 roosters links en rechts.
Tussen het bovenste gedeelte van het dashboard heb ik CV-isolatie gedrukt compleet rondom. Geen gekraak meer. Kijk ook even of het dashboard niet tegen de voorruit drukt dit kan ook ontzettend kraken.
Succes!
-
- 2nd Gear member
Carglass??
Volvo 480 Turbo 1991 305
Volvo 740 Turbo 1986 130
Volvo 740 Turbo 1986 130