Ruimte achter vakje naast "boordcomputer"?

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Qinx
2nd Gear member

Hey.

In mijn Phase II V40 zit naast de boordcomputer zo'n vakje waar je eigenlijk niets aan hebt. Hoeveel ruimte zit daar achter? Ik zit te denken om er achterin een gat te boren en daar m'n ipod kabel (die naar de imIV gaat) doorheen te leiden. Dan is de iPod ook netter weggewerkt dan nu.

En als iemand weet dat je daar voldoende ruimte voor hebt (centimetertje of 4-5 moet toch voldoende zijn dacht ik zo), dan weet die iemand vast ook wel hoe je dat ding er uit krijgt, toch?

Alvast bedankt!
joepdesign
2nd Gear member
Contacteer:

er is meer dan genoeg ruimte achter de middenconsole.

Je middenconsole bestaat uit 3 delen: ventilatieroosters, verwarmingsunit en onderste deel met de standenknop voor de BC en opbergvakje/bekerhouder en de radio.

Om het onderste paneel te kunnen verwijderen moet je de volgende stappen volgen:

- Verwijder eerst de radio
- Verwijder vervolgens met een plat voorwerp(schroevendraaier) het afdekpaneel van de verwarmingsunit. deze kun je voorzichtig loswrikken door het platte voorwerp in een van de bovenhoeken te steken. De knoppen kun je gewoon laten zitten. Als het paneel is verwijdererd zie je een witte verwarmingsunit welke met 4 schroeven (kruiskop) op de hoeken vastgeschroeft is.
- schroef de onderste 2 schroefjes los waarmee de verwarmingsunit vast zit (hiermee schroef je het ondertste deel van je middenconsole los.)
Schroef vervolgens in het gedeelte waar de radio zich bevind de laatste schroef los. deze kun je onder in het midden van de radioruimte vinden.
- Trek nu het paneel naar je toe, maar doe dit met beleid, omdat de kabel van de keuzeschakelaar van de bc niet al te lang is. Koppel de kabel aan de achterzijde van de schakelaar af. Dit is een normaal plug&play stekkertje.

Gaatje boren in je paneel en de boel weer in omgekeerde vologorde inbouwen. Vergeet niet de BC weer aan te koppelen alvorens je alles hebt dicht gedraaid. is mij ook wel eens overkomen.

echt is maar een fluitje van een cent. succes!
Qinx
2nd Gear member

Klinkt heel goed, heel erg bedankt voor de informatie. Enneh...
joepdesign schreef:Vergeet niet de BC weer aan te koppelen alvorens je alles hebt dicht gedraaid. is mij ook wel eens overkomen.
Ehhm... ik heb in mijn oude Mazda ook wel es tot drie keer toe de hele middentunnel kunnen verwijderen omdat ik een stekkertje was vergeten terug te prikken. "We've all been there" :)
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”