aansluiten externe Sub+amp op HU803?S60

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gsieben
1st Gear member

hallo,

ik heb uit mijn vorige auto nog een aantal speakers+subs en amps over. graag wil ik deze in een verwijderbare unit verwerken in de achterbak van mijn S60.
deze S60 heeft een HU-803 met sub en amp onder de stoel.
de unit moet "naast" het huidige systeem werken. dus ik zoek een line out op de hu 803?
hoe kom ik er achter welke speakers ik heb(premium of high....)? de speaker in de deur heeft schuinboven op een tweeter, of hebben alle S60 dat?

kan ik de cd wisselaar van mijn RTI ook voor audio gebruiken? is er een line in op het RTI scherm?

veel vragen, waarschijnlijk zijn er al topics hier over op het forum, maar vind ze niet!

al vast bedankt!

MVG,
Giel,
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

AMP-> even kijken welke de betere is, die er in zit of die je hebt liggen (PA200 of PA300)
SUB-> even nazien of je onder de rand van je kofferbak-entree-beschermer de aansluitingen al hebt liggen. Redelijke kans van wel als de 803 er vanuit fabriek in ligt.
SPEAKERS-> heb je een platte speaker kap of zit er een hoek in?
Heb je tweeters bij ter hoogte van je spietels?
CD-Wisselaar-> nee, niet voor audio
Line-IN-> zie evt. webshop www.volvotech.eu
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”