Goededag,
Als de A/C in geschakeld is hoor ik om de zoveel tijd (niet echt een vaste regelmaat) een fluitend geluid in het vooronder. Komt koude lucht uit en is op lekkage getest. Wat kan dat zijn?
Airco: fluitend geluid in het vooronder
-
- 1st Gear member
Beste Drapu .
Ik had dat fluitend geluid ook en ik ben toen naar de aircoboer geweest en bleek dat er nog maar 290 GR/KG vloeistof in zat.
Laten leeg halen en opnieuw gevult en het fluitende geluid was weg!
Dus waarschijnlijk staat hij bijna droog dan.
Vorig jaar was er bij mij ook niks aan de hand de uitblaas temp. was goed en hij zei toen kom over twee jaar maar terug.
Totdat ik de airco begin dit jaar intensief begon te gebruiken waarna de ECC om de 10 sec begon te klikken en te fluiten besloot ik maar om weer even op visite te gaan daar.
Vriendelijke groet Bas.
Ik had dat fluitend geluid ook en ik ben toen naar de aircoboer geweest en bleek dat er nog maar 290 GR/KG vloeistof in zat.
Laten leeg halen en opnieuw gevult en het fluitende geluid was weg!
Dus waarschijnlijk staat hij bijna droog dan.
Vorig jaar was er bij mij ook niks aan de hand de uitblaas temp. was goed en hij zei toen kom over twee jaar maar terug.
Totdat ik de airco begin dit jaar intensief begon te gebruiken waarna de ECC om de 10 sec begon te klikken en te fluiten besloot ik maar om weer even op visite te gaan daar.
Vriendelijke groet Bas.