Beste Volvo-vrienden
op de site van volvo-cars staat dat je voor 375 euro een bluetooth carkit kan laten inbouwen, waarmee je via de speakers van je auto kunt bellen.
Mijn vraag is: heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Is het een aanrader? Zijn er goedkopere of betere alternatieven om handsfree te kunnen bellen?
Volvo carkit in laten bouwen
- liquid_force
- 6th Gear member
ik heb in de S60 (MY2006) gewoon een Parrot in laten bouwen ... werkt ook super goed, plus dat je een klein schermpje hebt waarop je ziet wie belt/telefoonboek etc. dat heeft de Volvo bluetooth niet
- liquid_force
- 6th Gear member
actuele prijs: geen idee: ff gaan googelen zou ik zeggen ...
ik loop standaard met 2 mobieltjes op zak (zakelijk & prive) en die zijn beide gekoppeld aan de parrot ... wisselen tussen die 2 is heel simpel en gaat snel
ik loop standaard met 2 mobieltjes op zak (zakelijk & prive) en die zijn beide gekoppeld aan de parrot ... wisselen tussen die 2 is heel simpel en gaat snel
- Automatic-freak
- 4th Gear member
- Contacteer:
ik liep eerder dus ook altijd met twee telefoons op zak, maar heb er nu eentje waar twee sim-kaarten in kunnen !! Werkt echt super !!liquid_force schreef:actuele prijs: geen idee: ff gaan googelen zou ik zeggen ...
(Samsung D980)
Mvg Erik
P.s. maar een parrot werkt echt perfect & is vrij eenvoudig om zelf in te bouwen (nagenoeg plug&play).
-
- 1st Gear member
heb nog even met de dealer gebeld.
Die vertelt vervolgens dat de prijs van een volvo systeem verdubbelt als je park assist hebt. Dat schiet dus ook niet op.
De parrot is dus een beter alternatief, ik ga daar wel naar kijken.
Die vertelt vervolgens dat de prijs van een volvo systeem verdubbelt als je park assist hebt. Dat schiet dus ook niet op.
De parrot is dus een beter alternatief, ik ga daar wel naar kijken.
V70 2.4T - 2001