Bijt hier de tandjes maar lekker op stuk!!!!!

Probleem :
Turbo compressor draait wel maar wordt niet correct aangestuurd. (Komt in bij 2800 toeren en doet daarna niets meer)
Reeds vervangen en gecontroleerd.
Systeem uitgelezen met als resultaat 2 fout codes.
1-CEM-2263 : Turbodrukregeling - Signaal foutief
2-CEM-0047 : Laaddruk-magneetventiel - Signaal te laag
Vandaag vervangen : Boost Controller.
-Foutcode CEM-0047 is hiermee verdwenen
-Melding CEM-2263 blijft.
Er zit nog een boost controller beneden aan het motorblok (Vooraanzicht links onder) We hebben boostcontrollers uitgewisseld maar CEM-2263 blijft.
Betreft CEM-2263, is dit een boost-controller of komt deze melding van een sensor elders in het motorruim?
-De waste-gate gaat onder handmatig vacuüm nog gewoon heen en weer en ook draait de compressor.
-EGR Losgekoppeld heeft geen effect
-Bij wissen van de foutcode komt deze terug na honderd meter gereden te hebben (niet bij stationairloop of toeren draaien bij stilstand)
Iemand raad?
----
Vanmorgen de auto bij de dealer laten uitlezen met exact dezelfde fenomenen. Daarbij is de GPS tuner defect.
Nieuw zal deze incl software en montage rond de €600,-(!!) gaan kosten dus ga ik even kijken of het geen los connectortje of defect printbaantje is in de computer zelf. (Dit is het kastje wat op de versterker geschroefd zit right?) en anders wordt het een ouderwetse zuignap met tomtom naar Frankrijk

---