Android en ingebouwde Bluetooth C30

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
Thrace Grumble
2nd Gear member

Aangezien ik binnenkort mss een HTC Hero ga bestellen (draait op Android 1.5), ben ik erg benieuwd of iemand hier ervaring heeft met Android en de ingebouwde bluetooth functionaliteit in Volvo auto's (zelf heb ik een C30).
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om met Android telefoons het telefoonboek van de telefoon naar de auto te krijgen (phonebook sharing). Op mijn oude iPhone 2G was dit geen probleem.

Mocht het sharen en synchronizeren niet mogelijk zijn, is er dan de mogelijkheid om zelf telefoonnummers in de auto in te kloppen in het telefoonboek?
C30 1.6D Drive, Sapphire Black, Elektrisch schuif/kanteldak, Zaurak Diamond Cut velgen, Falsterbo off-black bekleding
Driven2Shine
Forumsponsor
Contacteer:

Je hebt er niet veel aan maar ik heb een Android Google G1 en met de bluetooth module van VAG werkt het prima.
Frederik Welvaert
5th Gear member

Ik denk dat er maar weinig ervaring is... Die Android telefoons zijn nog niet lang op de markt...

Ik heb trouwens een HTC Touch Diamond 2, en die werkt perfect met mijn Parrot (heb wel alle nummers uit mijn sim gehaald, anders staan die ook nog eens in de parrot... om een of andere reden stuurt de telefoon zowel de nummers van telefoonboek én sim naar de parrot waardoor sommige namen dubbel voorkwamen...)
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”