Even mijn irritatie van me afschrijven.
In de afgelopen 3 jaar ben ik toch al 3 of 4 x de l..l geweest dat een of andere idioot het nodig vond om schade aan mijn auto te veroorzaken maar niet even vertellen dat het is gebeurd en door wie.
- bumperschade 2 x. Op parkeerplaats kom je terug bij je auto zie je dat iemand kennelijk evn te ruim ingedraaid of uitgedraaid heeft. Flinke krassen om mijn auto.
- deukjes / krassen van openslaande deuren. 2 x. Ook dit is kennelijk heel nogmaal om even de deur hard tegen een andere auto open te doen en dan niet kijken of er schade is ontstaan. Zaterdag kwamen wij bij onze auto en jawel hoor, weer een deukje in het portier erbij.......grrrrrrrrr.
En ik parkeer altijd zoveel mogelijk op dusdanige wijze dat de kans kleiner wordt om door dit soort schades te worden verrast. Maarja. Kennelijk lopen/rijden er een hoop kloothommels in ons landje rond.
Ik ben niet haatdragend. Maar mocht de dader zich bij een eenzijdig ongeval voldoende bezeren.....dan zal ik hem/ haar toch stiekem ff toelachen...
Gr.
ben ik dan te zuinig op mijn spullen
- arjen
- 4th Gear member
1e Citroen BX 1.4 uit sept 1988
2e Honda Civic 1.5 3drs uit mei 1986
3e Honda Civic 1.5 5drs uit jun 1995
4e Volvo s40 1.8 uit okt 1997
5e Volvo s60 2.4 140 pk uit okt 2001
6e Suzuki Alto uit 1998
7e Honda Accord 2.0 uit 2009
8e Honda Logo uit 1999
9e Toyota yaris uit 2008
10e Peugeot 108 uit 2014
11e Volvo S60 Nordic+ 2017
12e Volvo xc40 -2021
13e S60 B3 Inscription 2021
———-
14e Hyundai i10 2018
15e Volvo s60 T6 2024
6e Suzuki Alto uit 1998
8e Honda Logo uit 1999
9e Toyota yaris uit 2008
10e Peugeot 108 uit 2014
12e Volvo xc40 -2021
———-
14e Hyundai i10 2018
15e Volvo s60 T6 2024
- liquid_force
- 6th Gear member
ik ken het probleem ... in mijn C70 zit ook al een deur-schade ... ik ken je gevoel 

- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Je bent niet zuinig op je spullen. Een ander moet gewoon beter uitkijken.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
-
- 3rd Gear member
Arjen ik begrijp je irritatie. Ik vind dit ook vreselijk.
In mijn S40 heb ik nog maar 1 deurdeukje gekregen. Wel wat beschadigingen op de kunstufstrip.
In mijn vorige auto een splinternieuwe Grande Punto die ik na 7 maanden ingeruild heb voor deze S40 heb ik ook verschrikkelijk veel schade gehad.
Als optie had ik de rubbere zijstrippen erop besteld, maar die zaten te laag, het gevolg een fors aantal deurdeukjes erin. En zelfs heeft een keer een auto de hoek van mijn voorbumper kaalgeschuurd en ingedeukt, zonder gegevens achter te laten
Ik probeer altijd een veilig plekje te zoeken, maar dat lukt niet altijd. Zeker bij mijn vorige locatie. Het ziekenhuis in Alkmaar waar het een komen en gaan is van auto's. Nu kan ik weer op de fiets en staat mijn auto veilig thuis.
Maar ik kan me er net zo als jouw verschrikkelijk kwaad om maken, als iedereen nou eens erom denkt. Eens normaal zijn deur open doet, kinderen leert hoe ze moeten uitstappen..........
Zelf houd ik altijd mijn hand tussen de deur en de auto naast me als er een risico bestaat dat ik die auto kan beschadigen.
Bij de C30 vraag ik me helemaal af hoe die eruit gaan zien, die hebben zo'n vlakke zijkant dat daar deukje verschrikkelijk in opvallen.
In mijn S40 heb ik nog maar 1 deurdeukje gekregen. Wel wat beschadigingen op de kunstufstrip.
In mijn vorige auto een splinternieuwe Grande Punto die ik na 7 maanden ingeruild heb voor deze S40 heb ik ook verschrikkelijk veel schade gehad.
Als optie had ik de rubbere zijstrippen erop besteld, maar die zaten te laag, het gevolg een fors aantal deurdeukjes erin. En zelfs heeft een keer een auto de hoek van mijn voorbumper kaalgeschuurd en ingedeukt, zonder gegevens achter te laten

Ik probeer altijd een veilig plekje te zoeken, maar dat lukt niet altijd. Zeker bij mijn vorige locatie. Het ziekenhuis in Alkmaar waar het een komen en gaan is van auto's. Nu kan ik weer op de fiets en staat mijn auto veilig thuis.
Maar ik kan me er net zo als jouw verschrikkelijk kwaad om maken, als iedereen nou eens erom denkt. Eens normaal zijn deur open doet, kinderen leert hoe ze moeten uitstappen..........
Zelf houd ik altijd mijn hand tussen de deur en de auto naast me als er een risico bestaat dat ik die auto kan beschadigen.
Bij de C30 vraag ik me helemaal af hoe die eruit gaan zien, die hebben zo'n vlakke zijkant dat daar deukje verschrikkelijk in opvallen.
Volvo XC60 2.4D FWD Momentum DRIVe 07-2009
Volvo XC60 D5 AWD Kinetic, Automaat, BLIS, Adaptive Cruise control, Front en Back camera, Standkachel. 3-2012
Volvo XC90 D5 AWD Inscription MY2017
Volvo XC60 D5 AWD Kinetic, Automaat, BLIS, Adaptive Cruise control, Front en Back camera, Standkachel. 3-2012
Volvo XC90 D5 AWD Inscription MY2017
- euerw
- 5th Gear member
arjen,
gisteren bij terug komen van AB Hein een bumper vlek/afdruk achter op mijn bumper op de hoek onder het achterlicht, kleur grijs en laat er nou een grijze auto naast me hebben gestaan!!!!!!!!
nee wat jij hebt en voelt en denkt, hebben velen met jou waar onder ik.
mijn grote wens blijft........(sorry mag niet van mijn vrouw)
zo heb ik al eerder iemand gesnapt die zijn deur tegen de kia van mijn vrouw aan gooide.
maar er blijven gewoon heelveel a.kl.z. rond lopen die schijt hebben aan andermans spullen. terwijl ik mijn kinder probeer op te voeden om respect te hebben voor anderen en andermans spullen
gisteren bij terug komen van AB Hein een bumper vlek/afdruk achter op mijn bumper op de hoek onder het achterlicht, kleur grijs en laat er nou een grijze auto naast me hebben gestaan!!!!!!!!
zo heb ik al eerder iemand gesnapt die zijn deur tegen de kia van mijn vrouw aan gooide.
maar er blijven gewoon heelveel a.kl.z. rond lopen die schijt hebben aan andermans spullen. terwijl ik mijn kinder probeer op te voeden om respect te hebben voor anderen en andermans spullen
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
- denkweb
- 4th Gear member
- Contacteer:
Peugeot 305 rood | NH-57-KV | verkocht en inmiddels vernietigd
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
zaterdag lichtelijk uit mijn stekker gegaan richting mijn zwager. Stapte in de Mondeo van zijn ouders en slingert met Mach 2 de deur open. Uiteraadr tegen de ernaast geparkeerde auto. Wij vragen waarom ie m zo hard open gooit en niet voorzichtig is, zegt ie doodleuk äch, het is maar een gebruiksvoorwerp". Het was goed dat ik al in de gordel zat en dat Noor tussen ons in zat... zal volgende keer eens een kras op 1 van zijn dvd's zetten, dan is het huis te klein....
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Musicus
- 4th Gear member
Ook ik herken de deuken die ontstaan zijn doordat mensen hun deur te hard open doen. Ik heb er zeker 8 zitten verdeelt over beide zijden.
Nu moet ik wel zeggen dat ik me verbaas over het dunne plaatwerk van met name de S60 en V70. De meeste auto's die ik zie hebben wel 1 of meerder deukjes in de portieren, terwijl me dat bij duitse auto's nauwelijks opvalt.
Hebben meer mensen het idee dat het plaatwerk van de deuren niet van de beste kwaliteit is?
Begrijp me niet verkeerd, dit is zeker geen excuus om zo lomp met andermans spullen om te gaan!
Nu moet ik wel zeggen dat ik me verbaas over het dunne plaatwerk van met name de S60 en V70. De meeste auto's die ik zie hebben wel 1 of meerder deukjes in de portieren, terwijl me dat bij duitse auto's nauwelijks opvalt.
Hebben meer mensen het idee dat het plaatwerk van de deuren niet van de beste kwaliteit is?
Begrijp me niet verkeerd, dit is zeker geen excuus om zo lomp met andermans spullen om te gaan!
S60 D5 2002, 850.000km
S60 2.4 2009, 282.000km
V40 2.0 2004, 264.000km
S60 2.4 2009, 282.000km
V40 2.0 2004, 264.000km
- Peter-V50
- 4th Gear member
Aan mijn vorige auto had ik ook veel van die schades. Aan mijn huidige nog niet, maar dat zal vast niet lang duren, vrees ik...
Ik heb ook al eens wat buurjongens weggejaagd die tijdens het voetballen even nonchalant tegen mijn auto leunden. Ga dan lekker op je pa z'n auto hangen!
De volgende keer gebruik ik de paniekknop! :eeeeek:
Ik heb ook al eens wat buurjongens weggejaagd die tijdens het voetballen even nonchalant tegen mijn auto leunden. Ga dan lekker op je pa z'n auto hangen!
De volgende keer gebruik ik de paniekknop! :eeeeek:
Volvo XC40 P8 MY21
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
Volvo V50 2.0 Edition I MY09
“If you're not smiling, you're doing it wrong.” Dick Strawbridge
- V70 T5 assen
- 5th Gear member
Hele verhaal gelezen ook mijn v70 heeft inmiddels redelijk wat van deze deukjes .
Net als de topic starter parkeer ik altijd op die plekken waar ik het kan voorkomen ( mijn vrouw moppert dan van wat een eind sjouwen) .
Er is geen enkel respect meer voor andermans bezit , heb 1 x iemand betrapt die zijn polodeur in onze volvo parkeerde met als gevolg een hele beste deuk in onze deur .
De politie moest erbij komen om deze dame te overtuigen dat haar verzekering dit moest vergoeden tja
.
Net als de topic starter parkeer ik altijd op die plekken waar ik het kan voorkomen ( mijn vrouw moppert dan van wat een eind sjouwen) .
Er is geen enkel respect meer voor andermans bezit , heb 1 x iemand betrapt die zijn polodeur in onze volvo parkeerde met als gevolg een hele beste deuk in onze deur .
De politie moest erbij komen om deze dame te overtuigen dat haar verzekering dit moest vergoeden tja

V70 T5 comfortline winterline 250 pk 2001 -achterspoiler , blokjesgrill , powerflex ,sunblinds , zomer 17" pegasus , winter 16" metis
Ducati 944 ST2 1998
Ducati 944 ST2 1998
-
- 2nd Gear member
Helaas helaas. Ook mijn vorige auto (toch een stevige V70 van het oude model) werd eens fijn te grazen genomen op het parkeerterrein van mijn werk. Een mooie witte veeg van 30 cm over de gehele bumper aan de linkervoorzijde. En een mooie groene veeg op de voorbumper van de auto die naast me stond maar waarvan de vrouwelijke bestuurster (tja helaas zijn het toch wel vaak vrouwen) bleef volhouden onschuldig te zijn. Mijn 1500 kilo Volvo was zelf een paar centimeter opgeschoven door de bewuste Mondeo uit het jaar kruik.
"Niets gemerkt" lijkt me in dat geval wel erg vergezocht maar een waardeloze smoes.
Wat me toch opvalt is dat in dit geval bijvoorbeeld de auto helemaal niet verzekerd bleek. Als ik dat 1 week vergeet heb ik direct een brief van de staatstekortaanvulling (CJIB)
Een aantal jaren terug ook al met een zelfde vrouwelijke bestuurster.
Ik reed achterop (dom maar als je midden op een kruising beslist je stuur haaks om te gooien en boven op de rem te gaan staan zonder richting aan te geven met een zinvolle reden) en ze wist me vol trots te vermelden dat de betreffende leasebak van een week oud een dag terug ook al door haar beschadigd was door een parkeervak in te draaien wat een meter te smal was. Daar was ze maar weggereden zonder briefje of wat dan ook en je raadt het al; de vorige schade werd gemakshalve bij de mijne opgeteld. En de verzekering; die geeft niet thuis bij schades onder de 10000 euries dus pech.
Dus ik ben de eerste die als ik het zie diegene aan te houden. Want melden bij de politie is ook zo zonde van je tijd.....

"Niets gemerkt" lijkt me in dat geval wel erg vergezocht maar een waardeloze smoes.
Wat me toch opvalt is dat in dit geval bijvoorbeeld de auto helemaal niet verzekerd bleek. Als ik dat 1 week vergeet heb ik direct een brief van de staatstekortaanvulling (CJIB)
Een aantal jaren terug ook al met een zelfde vrouwelijke bestuurster.
Ik reed achterop (dom maar als je midden op een kruising beslist je stuur haaks om te gooien en boven op de rem te gaan staan zonder richting aan te geven met een zinvolle reden) en ze wist me vol trots te vermelden dat de betreffende leasebak van een week oud een dag terug ook al door haar beschadigd was door een parkeervak in te draaien wat een meter te smal was. Daar was ze maar weggereden zonder briefje of wat dan ook en je raadt het al; de vorige schade werd gemakshalve bij de mijne opgeteld. En de verzekering; die geeft niet thuis bij schades onder de 10000 euries dus pech.
Dus ik ben de eerste die als ik het zie diegene aan te houden. Want melden bij de politie is ook zo zonde van je tijd.....
-
- 5th Gear member
Ik heb een tijd lang preventief de kentekens opgeschreven van die genen die naast mij geparkeerd staan op het moment dat ik aankom...euerw schreef:arjen,
Kennissen maken meer macht dan kennis.....
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
V40 2.0 16V 1996
Chrysler Voyager 2.4i-16V-SE-LX-MT 2001
Volvo 940 estate 2.3 gl
- arjen
- 4th Gear member
Hoi
Enerzijds een goed gevoel dat ik er niet alleen voor sta.
Aan de andere kant betekend dat er dus heeeeeeeel veeeeel mensen zijn die het geen ene moer interesseerd en dus makkelijk weglopen als ze schade veroorzaken. Op zich een dom risico aangezien het simpelweg een misdrijf is.
Gr.
Enerzijds een goed gevoel dat ik er niet alleen voor sta.
Aan de andere kant betekend dat er dus heeeeeeeel veeeeel mensen zijn die het geen ene moer interesseerd en dus makkelijk weglopen als ze schade veroorzaken. Op zich een dom risico aangezien het simpelweg een misdrijf is.
Gr.
1e Citroen BX 1.4 uit sept 1988
6e Suzuki Alto uit 1998
8e Honda Logo uit 1999
9e Toyota yaris uit 2008
10e Peugeot 108 uit 2014
12e Volvo xc40 -2021
———-
14e Hyundai i10 2018
15e Volvo s60 T6 2024
6e Suzuki Alto uit 1998
8e Honda Logo uit 1999
9e Toyota yaris uit 2008
10e Peugeot 108 uit 2014
12e Volvo xc40 -2021
———-
14e Hyundai i10 2018
15e Volvo s60 T6 2024
- josas1
- 3rd Gear member
Barry (Grillmeister) schreef:Ik heb een tijd lang preventief de kentekens opgeschreven van die genen die naast mij geparkeerd staan op het moment dat ik aankom...euerw schreef:arjen,
Dat wordt al bijna ziekelijk.... :shock:
Maar ik snap het volkomen.
Vooral bij mijn nieuwe auto's had ik ook telkens hartverzakkingen als, bv, de buurjongen op de oprit stond te ballen...
Maar goed; jongen is nu bijna volwassen, huidige auto is 6 jaar oud.
Weliswaar geen reden om beschadigingen zomaar te accepteren, maar het scheelt aan 'slapeloze' nachten over de eerste deuken/krassen.
-
- 4th Gear member
Balen Arjen! Let vooral op in het Winkelhof (voor de anderen: winkelcentrun in Leiderdorp
), want mensen trappen daar hun hele portier in je auto.
Ik ben inmiddels ook al zo ziek om de kentekens op te schrijven of in ieder geval te onthouden... Dan nog vraag ik me af of ik daar wat mee kan bereiken...

Ik ben inmiddels ook al zo ziek om de kentekens op te schrijven of in ieder geval te onthouden... Dan nog vraag ik me af of ik daar wat mee kan bereiken...
Arnoud
- Grimm
- 2nd Gear member
Wat een herkenning. Ik erger me ook groen en geel aan mensen die onvoorzichtig met de deuren omgaan. Om nog maar te zwijgen van de zogenaamde "lolbroeken" die het nodig vinden om spiegels om te trappen na een avondje stappen. Gelukkig klappen ze bij mijn nieuwe auto in wanneer ik afsluit. Bij mijn vorige Volvo heb ik al een keer bij de dealer gestaan met een electrische bediening die niet meer werkte :-x
Parkeren op een veilige plek, kentekens onthouden, 10 keer op dag uit het raam kijken of het nog goed gaat... allemaal al gedaan. Hiermee voorkom je het alleen niet helaas. Heropvoeding is de enige optie.
Parkeren op een veilige plek, kentekens onthouden, 10 keer op dag uit het raam kijken of het nog goed gaat... allemaal al gedaan. Hiermee voorkom je het alleen niet helaas. Heropvoeding is de enige optie.
2017 - v90 D3 Momentum MY 2018 - Intro line - Family line - Twilight Bronze
2015 - 2017 v70 D2 Momentum MY 2014 - Business pack pro - Roofrails - Sunblinds - Saville Grey
2009 - 2015 v70 LE 2.0D limited edition MY 2010 - Plus line - Sunblinds - Black stone
2005 - 2009 s40 2.0D Momentum MY 2006 - Titanium grey
2003 - 2005 Citroen Saxo 1.1 MY 1998 - Blauw
2015 - 2017 v70 D2 Momentum MY 2014 - Business pack pro - Roofrails - Sunblinds - Saville Grey
2009 - 2015 v70 LE 2.0D limited edition MY 2010 - Plus line - Sunblinds - Black stone
2005 - 2009 s40 2.0D Momentum MY 2006 - Titanium grey
2003 - 2005 Citroen Saxo 1.1 MY 1998 - Blauw
- Auk
- 6th Gear member
En dat doe ik dus ook. Mijn 480 is dan wel bijna 15 jaar jong maar staat er nog volledig deuk- en krasvrij bij...Barry (Grillmeister) schreef: Ik heb een tijd lang preventief de kentekens opgeschreven van die genen die naast mij geparkeerd staan op het moment dat ik aankom...
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

-
- 6th Gear member
En dat alleen door de kentekens te noteren? Wow :shock:Auk schreef:En dat doe ik dus ook. Mijn 480 is dan wel bijna 15 jaar jong maar staat er nog volledig deuk- en krasvrij bij...Barry (Grillmeister) schreef: Ik heb een tijd lang preventief de kentekens opgeschreven van die genen die naast mij geparkeerd staan op het moment dat ik aankom...
- Frederik Welvaert
- 5th Gear member
Pff, ik krijg het ook meerdere malen per dag aan mijn tikker...
telkens mijn zus de oprit opvliegt met haar fiets raast ze op enkele cm van mijn auto om dan net ongeveer aan het chauffeursportier de rem vol dicht te trekken zodat ze op tijd stilstaat voor de terrasmuur... ipv gewoon rustig af te stappen en te voet te passeren... En als haar vriend komt gaat die altijd met z'n corsa in het midden van de oprit staan zodat ik ofwel op straat moet parkeren ofwel er nipt tussen moet kruipen... En beiden hebben ze het idee van "het is maar een auto" dus ik hou mijn hart vast telkens die corsa dicht tegen mijn V50 staat...
telkens mijn zus de oprit opvliegt met haar fiets raast ze op enkele cm van mijn auto om dan net ongeveer aan het chauffeursportier de rem vol dicht te trekken zodat ze op tijd stilstaat voor de terrasmuur... ipv gewoon rustig af te stappen en te voet te passeren... En als haar vriend komt gaat die altijd met z'n corsa in het midden van de oprit staan zodat ik ofwel op straat moet parkeren ofwel er nipt tussen moet kruipen... En beiden hebben ze het idee van "het is maar een auto" dus ik hou mijn hart vast telkens die corsa dicht tegen mijn V50 staat...
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
-
- 1st Gear member
Heb ook al ooit een papiertje onder de ruitenwisser gevonden (met telnr. en kenteken erop...) Juist ja, telefoonnummer was van een oude dame aan de andere kant van België die totaal uit de lucht kwam vallen..dan maar naar de politie en wat blijkt... kenteken bleek niet te bestaan.... en de mensen op de parking maar zeggen "toch wel fijn dat ze hun gegevens achterlaten" ...
Was toen met een Renault Megane...maar nu parkeer ik mijn S60 ook altijd zo veilig mogelijk en maar hopen....
Als mijn dochtertje wil uitstappen en er staat een wagen langs haar kant dan zeg ik haar altijd dat ik de deur wel even voor haar opendoe ...als iedereen nu eens zo voorzichtig zou zijn...
Was toen met een Renault Megane...maar nu parkeer ik mijn S60 ook altijd zo veilig mogelijk en maar hopen....
Als mijn dochtertje wil uitstappen en er staat een wagen langs haar kant dan zeg ik haar altijd dat ik de deur wel even voor haar opendoe ...als iedereen nu eens zo voorzichtig zou zijn...
S60 D5 2002