Heel bizar.
Eerst 6km voor me rijden met 100 waar je 120 mag, dan gaat hij naar lrechts, wil je gas geven, doet hij het ook, tot ca 140. Dan weer iets inhalen. Ik geen haast, blijf ,maar even links afwachten wat er gebeurd en prompt komt er een motorrijder die met zijn hand mijn kofferbak rechtsachter aanraakt (komt even later nog voorbij). Dan springen achter die motorrijder ineens de blauwe pitten aan en begint iedereen zenuwachtig alle kanten op te sturen.
Heel bizar. Het blikje zie je niet aankomen op het filmpje, maar neem van mij aan dat ik wegdook. Je hoort bijna op het eind van het filmpje ook nog de 'TOENK' van impact. Geen schade, maar wel erg slecht voor je humeur!
Peugeot 305 rood | NH-57-KV | verkocht en inmiddels vernietigd
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Klopt; vindt je beeldkwaliteit daar net iets minder van 's nachts. De X-Driven was overigens ook nog niet op de europese markt toen ik deze kocht.
Toch af en toe wel leuke dingetjes op de film; zo stond er vorige week een stukje op van een politie-agent die iemand op een bedrijfsterrein wilde aanhouden. Blijkt er een monteur op een sticker van een bestelbus afgedrukt te zijn. Geweldig gewoon! "Kom NU tussen die voertuigen vandaan!"
En wat te bedenken van de mopperende monteur tijdens een beurt aan je auto. "Ze moeten niet denken dat ik dáár iets aan ga doen...". Echt wel!
Ik heb ook nog een iets minder fraai stukje van toen ik van de week op het terrein van mijn werkgever (bergingsbedrijf) wegreed. Alles was Volvo wat er vooraan stond! Heel bizar. Ik moest dan ook heel even een stukje terug om het even op de film te krijgen
Peugeot 305 rood | NH-57-KV | verkocht en inmiddels vernietigd
Volvo 360 2.0 wit | RV-10-BB | 360-cup donor geworden
Volvo 440 1.8 rood | YJ-75-JP | verkocht en inmiddels vernietigd
Ford Fiesta rood | FR-BF-72 | verkocht en week later total loss na ongeval
Volvo 850 GLT groen | FS-GZ-98 | total loss na ongeval
Volvo 850 TDI Blauw | PL-LB-65 | verkocht
Volkswagen Polo 1.6 rood | SL-JL-94 | verkocht
Volvo S80 2.4 170pk wit | 34-DX-RS | actueel
Ik hoor aan het eind de sirene en jij en de agila? geven even gas bij en gaan daarna keurig naar rechts ( helemaal perfect !!!...ff planken en ruimte maken..toppie)
vervolgens duiken de C30 (T5?) en motor er achteraan, waarom mensen denken dat ze plankgas achter blauwe lichtjes aankunnen snap ik nog steeds niet maar ik zie het vaak.
Het blikje waar je het over hebt heb ik niet kunnen ontdekken (na een keer of 10 zien), misschien lag er iets op de weg (hoorde wel een toenk, maar zeer zacht en ik ken dat uit ervaring wel harder)
Maaruh Ik zou me er niet druk om maken, maar gewoon trots zijn op het feit dat je wel goed gereageerd hebt op een BMW met blauwe pitten, waar zo velen in de stress schieten.
Live, 57i-kit op je 1.6 bezine en je hebt een supergeluid bij gas geven :thumbright:
ford focus wagon 2.0 rally .18inch,verlaagd,57i-kit,parrot 9200i,chiptuning,ST spoiler pakket,ST voorremmen,onboard camera.
(C30 is verkocht ivm dat de kinderwagen wel paste maar de rest wat mee moet niet)
Ford SteetKa
14inch Cup-velgen
verlaagd
sportuitlaat
Silver line