Dit type naafdop valt er nooit zomaar af; wél de voorganger: daarvan ging het buitenste deel los (lijm loste op) en dan viel het buitenstuk met logo eraf en het binnendeel bleef zitten.
Óf iemand verzamelde die doppen op je vakantieadres (en die lui zijn er veel! Regelmatig verkopen jongeren via Marktplaats.nl van allerlei merken naafdoppen...) óf de plastic lipjes waren kapot gegaan (bv. bij het veelvuldig erin- en eruithalen.
Bij de dealer kost zoiets ongeveer 10,- (per stuk!)
En op Marktplaats.nl vind je ze ook (alleen heb je dan meestal verzendkosten e.d.).
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Ik heb er nog 7 over. Komen uit de velgen van een S40 2005. Die van mij zijn alleen wat boller aan de voorkant. (Heb/Ga het nieuwe type halen bij de dealer)
Als je denkt dat ze passen mag je even PM-en. Ik kan er eventueel ook 4 opsturen zodat je zeker 4 dezelfde hebt. Daar moeten we't dan even over hebben.