Ik heb de iMIV in advanced mode gezet. Ik heb een HU850
In de iMIV handleiding staat dat "Advanced mode start in playlist with CD001 flashing".
In mijn HU scherm zie ik helemaal geen CD001 knipperen, alleen de naam van de artist die momenteel wordt afgespeeld.
Ter info:
Ik heb op mijn ipod 2 playlisten aangemaakt. en ik heb de iMIV in advances mode gezet via preset button nummer 3 en maak gebruik van het satelliet kanaal.
Iemand een tip / suggestie?
Dank,
Niels
iMIV , advance mode, playlist selecteren?
-
- 4th Gear member
Bij mij werken de playlists enkel als ik ze laat voorafgaan door een nummer.
Ik doe het bv zo:
01 - POP
02 - ROCK
03 - Classics
enzovoort
Ik doe het bv zo:
01 - POP
02 - ROCK
03 - Classics
enzovoort
Toyota Hilux DC Lounge 2016
XC70 D5 MY2008 Summum, Dynaudio Premium sound met subwoofer, +410309km
XC70 MY2004 2.5T, Vialle LPI, 221000km sold !
XC70 D5 MY2008 Summum, Dynaudio Premium sound met subwoofer, +410309km
XC70 MY2004 2.5T, Vialle LPI, 221000km sold !
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hoi,
Allereerst, Niels je hebt een iMIV LE. (zonder av ingang).
Eea werkt hetzelfde als met de iMIV, maar houdt hier rekening mee bij het zoeken door handleidingen en naar firmware voor de unit.
Je hebt een RND knopje linksbovenin je HU.
Als je text in beeld hebt (naar artist) dan kun je op die knop drukken om de naam van artiest te zien, nogmaals drukken geeft de technische weergave (P01 03 = playlist 1, songnummer 3), nogmaals drukken geeft de naam van de playlist.
Als je naar de volgende playlist wil, druk je net zo vaak op de knop RND totdat je de naam van de huidige playlist in beeld ziet.
Dan op knopje 3 drukken en daarna |<< of >>| om door je playlisten heen te scrollen.
Groet!
Allereerst, Niels je hebt een iMIV LE. (zonder av ingang).
Eea werkt hetzelfde als met de iMIV, maar houdt hier rekening mee bij het zoeken door handleidingen en naar firmware voor de unit.
Je hebt een RND knopje linksbovenin je HU.
Als je text in beeld hebt (naar artist) dan kun je op die knop drukken om de naam van artiest te zien, nogmaals drukken geeft de technische weergave (P01 03 = playlist 1, songnummer 3), nogmaals drukken geeft de naam van de playlist.
Als je naar de volgende playlist wil, druk je net zo vaak op de knop RND totdat je de naam van de huidige playlist in beeld ziet.
Dan op knopje 3 drukken en daarna |<< of >>| om door je playlisten heen te scrollen.
Groet!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu