Hello Forum,
Ik heb een S70 van 2000 sinds 28-04-09 met lichte bekleding en egaal kleur stuur. Volgens de modellen reeks van dit type S70 zijn ze ook geleverd met een stuur waarin de houtsoort van het dashboard is verwerkt en dat staat wel reuze mooi. Enig idee waar ik zo'n stuur kan bemachtigen?
"Ja de sloop" zegt men dan wel eens. Wie heeft er een tip.
Dank en vr. groet.
wapen009.
mods-edit, in de juiste rubriek gezet en titel aangepast, maakt het voor andere wat makkerlijker het te vinden.
S70 Houtenstuur
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
Hoi,
Mijn S70 was toen ik hem kocht in die uitvoering, bij de dealer hebben ze er een nieuw stuur ingezet en ook de middenpanelen, handschoenenkast... vervangen met deze woodinleg. koste me wel rond de 900 euro, alles inclusief.
Er bestaat een PFD bestand met alle opties voor de 850-S70-V70, deze staan daar ook in, je hebt 3 soorten hout ook.
Mijn S70 was toen ik hem kocht in die uitvoering, bij de dealer hebben ze er een nieuw stuur ingezet en ook de middenpanelen, handschoenenkast... vervangen met deze woodinleg. koste me wel rond de 900 euro, alles inclusief.
Er bestaat een PFD bestand met alle opties voor de 850-S70-V70, deze staan daar ook in, je hebt 3 soorten hout ook.
- belgian-tsm
- 4th Gear member
- Contacteer:
+ Als je een automaat hebt kan je de pook in woodinleg verkrijgen.
Ik heb nog een V70 staan, waar hetzelfde bij moet gebeuren.
Ik heb nog een V70 staan, waar hetzelfde bij moet gebeuren.