LED verlichting voor het interieur (foto's zijn niet top)

Instapverlichting:

Kenteken:

LEDjes zijn lekker fel en geven echt wit licht zijn ook meedimmend
Oude handel:

Nieuwe onderdelen:

Resultaat:

Hoe bedoel je?Euro schreef:Je kunt ook tever gaan
Maar mooi zon blauwe kap, kost dat nou ook de hoofdprijs net zoals de carbon deksel?
Over de ledjes, hoe heb je dat gedaan? En is het de foto of is het licht wel heel scherp / fel?
Ja dat is een BOV(Forge)en je bedoelt de RIP-kit,komt idd bij marc vandaan,ben nu aan 't wachten op de VST-bumperEuro schreef:Ow dat staat zeker leuk.
Maar jouw motor is ook wat "kleurlijker"
(zie ik nou een BOV rechts?)
En je hebt ook de ET kit voor die buis die nu over je blok heenloopt? (naam even kwijt)
Het deksel kost mij ongeveer €110,-. Overweeg je het ookEuro schreef:Je kunt ook tever gaan
Maar mooi zon blauwe kap, kost dat nou ook de hoofdprijs net zoals de carbon deksel?
Over de ledjes, hoe heb je dat gedaan? En is het de foto of is het licht wel heel scherp / fel?
Dat moet ook nog tztblue nautic schreef:leuk ... nu de rubberen slangetjes nog blauw......
Heb je echt baat van die RIP-kit? Zou het een leuke upgrade vinden als ik kijk naar hoe de buizen nu lopen. (Las dat Volvo dit deed om de auto ook geschikt te maken voor gebieden met ZEER koude lucht)Walter Leever schreef: Ja dat is een BOV(Forge)en je bedoelt de RIP-kit,komt idd bij marc vandaan,ben nu aan 't wachten op de VST-bumper![]()