d'oh... antenne aansluiting kwijt...

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
BS
2nd Gear member

Toen ik laatst in de file stond (jaja, het kan zomaar gebeuren) realiseerde ik me dat ik al erg lang geen file informatie had gehoord. Blijkt de radio al een paar maanden niet correct te zijn aangesloten :D Waarschijnlijk vergeten terug aan te sluiten toen er een probleem was met het navigatie systeem...

Hoe dan ook...

Die kabel is dus foetsie, zal wel ergens in de kabelbrij achter het dashboard zitten.
Vraag is nu: kan ik daar zelf snel even bij, en zo ja, hoe? Ik heb niet echt veel zin om een vrije middag op te offeren voor een bezoek aan de dealer voor zoiets onbenulligs...
menjo
7th Gear member

Als je de radio (en het bakje eronder, als je geen dubbel din radio hebt) er uit haalt kun je met je arm zo'n beetje overal wel bij. Lukt het nog niet dan kan je de asbak er nog uit halen (2 schroeven die je op de bovenkant ziet zitten). Dan heb je echt goed de ruimte.
BS
2nd Gear member

Prima plan, bedankt!
Remon
5th Gear member

Blijkbaar woon jij wel op een heel rustige plek als je na een paar maand de file info pas mist :D . K vond het wel humor
Jaap
4th Gear member

BS schreef:Toen ik laatst in de file stond (jaja, het kan zomaar gebeuren) realiseerde ik me dat ik al erg lang geen file informatie had gehoord. Blijkt de radio al een paar maanden niet correct te zijn aangesloten :D
:lol: :lol: :lol: Had 't niet eens gezien, móet wel uit het noorden komen
245GLE automaat '91
244GL '80
Triumph Spitfire '77
Acadyane '86

Jenever can tell © Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”