Bij het, voor een collega, helpen zoeken naar een trouwauto kwam ik deze tegen, de FK-12-81: http://www.andere-weg.nl/trouwauto23.htm
Heel leuk om je eigen oude karretje op deze manier terug te zien nadat ik 'm, na 20 jaar lang gekoesterd te hebben, 10 jaar geleden verkocht heb. 'k weet het, had dat nooit moeten doen, maarja......
De Amazon in deze link was n.l. mijn project zo'n 30 jaar geleden, gered uit de 'klauwen' van de sloper.
gRoet,
eRik
De Volvo Amazon als trouwauto
- Welles
- 5th Gear member
Wat grappig, je kan er trots op zijn, hij is prachtig en zal in dienst van Andere Weg al veel gefotografeerd zijn door professionele fotografen! (Heb zelf ooit voor een bruiloft de London Cab van Andere Weg gehuurd, aardige mensen)
S40 1.8 | 1997
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
S60 2.4 (170 pk) Intro Edition | Audio Line | 17” Amalthea (winter) | 16” Adrastea (zomer) | 2001 | Ash Gold Pearl (446)
Gedaan: RTI-scherm + Garmin GVN53 + achteruitrijcamera | V O L V O logo | klapsleutel | MY '05 koplampen | zonwering rondom achter[/size]
- Claudia
- 3rd Gear member
Wat een plaaaatje, Erik!
Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel gevoel is.....mooi dat ie er zo prachtig bij staat....en aan de andere kant: jammer dat je 'm niet meer hebt.
Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel gevoel is.....mooi dat ie er zo prachtig bij staat....en aan de andere kant: jammer dat je 'm niet meer hebt.
* Volvo 940HPT'98
* Volvo V70 2.4T
* Volvo 850 GLT'92
* Volvo 940 GL'92
* Amazon '66 (zie topic 'yesssss' bij projecten)
* Volvo V70 2.4T
* Volvo 850 GLT'92
* Volvo 940 GL'92
* Amazon '66 (zie topic 'yesssss' bij projecten)
- Erik_M
- 2nd Gear member
Dank voor de reacties. Vind zelf dat de Ama. er meer dan 20 jaar na voltooing van de 'body off' restauratie nog fraai bijstaat.
Het grappige is dat ik 'm al een keer eerder tegen gekomen ben.
Ik zag n.l. in 2002 een advertentie van Gooimeer Classics uit Naarden voor deze Ama. op Auto Track.
Vanzelfsprekend ben ik gaan kijken. Heb nog overwogen om 'm terug te kopen maar was (en ben het nog) toch wel erg tevreden met m'n, op de voorschermen na ongerestaureerde, 1e eigenaar B18 Amazon.
Een plaatje van de voorzijde van een leuk boekwerk bijgevoegd.
gRoeten,
eRik

Het grappige is dat ik 'm al een keer eerder tegen gekomen ben.
Ik zag n.l. in 2002 een advertentie van Gooimeer Classics uit Naarden voor deze Ama. op Auto Track.
Vanzelfsprekend ben ik gaan kijken. Heb nog overwogen om 'm terug te kopen maar was (en ben het nog) toch wel erg tevreden met m'n, op de voorschermen na ongerestaureerde, 1e eigenaar B18 Amazon.
Een plaatje van de voorzijde van een leuk boekwerk bijgevoegd.
gRoeten,
eRik

1967 Amazon + 1996 855 R Olive Green