Ik heb geprobeerd om de verschillen in de HU's duidelijk te krijgen, lukt me niet echt. Wat ik zo mooi vind aan de Blue Power oplossing is dat het audio/telefoon en navi in één is. Dat oogt een stuk beter dan een zuignap met Smartphone met TomTom die ik nu heb, icm BT met klem voor de zonneklep. Losse troep die je weer mee moet slepen. Qua audio: ik ben een behoorlijke audiofiel, maar in de auto een stukje minder kritisch (misschien omdat ik de charmante bijgeluiden van de Ford gewend ben

). Een apparaat dat ook CD's/DVD's met MP3's kan afspelen, en waar zelfs een iPOD aan past klinkt mij erg goed in de oren. Hoef ik ook geen mappen met originele CD's in de auto mee te slepen.
Enne, van een trekhaak wordt hij inderdaad niet mooier, maar die zal ik wel af en toe gaan gebruiken, dus zal er uiteindelijk wel komen. Spoiler zal ik eens over nadenken.
Nog iets anders: Ik zou graag willen weten welke specs mijn auto precies heeft (bijv. type audioset, welk type velgen, etc). De originele aankoopbon zal het wel opstaan, maar is maar de vraag of die er nog bij zit. Ik heb op internet gespeurd, maar kom tegenstrijdigheden tegen. Bijv volgens de garage zit er geen roetfilter op, volgens de website van RDW zit die er affabriek in, waar ik toch wel heel blij mee zou zijn. Hebben jullie enig idee waar ik de exacte informatie kan achterhalen? Wordt dit bij Volvo oid geregistreerd?