volgens mij heb ik eens ergens gelezen dat dat knopje als kleerhanger bedoeld is. Er stond wel bij dat de kleding die er aan gehangen werd niet te zwaar moest zijn. Of het zo'n daverende plek is, is een tweede...
Volvo V70 2.4i 5cil. 170pk, mobility line, comfortline, 16inch velgen, spoiler, park assist, december 2001, 140.000 km Volvo v40, 1.9D europa, september 1999
maastrichtv70 schreef:volgens mij heb ik eens ergens gelezen dat dat knopje als kleerhanger bedoeld is. Er stond wel bij dat de kleding die er aan gehangen werd niet te zwaar moest zijn. Of het zo'n daverende plek is, is een tweede...
Is inderdaad een kleerhanger. Trotse vermelding in de handleiding dat er maar liefst 3 hangers zijn. Twee boven de achter portieren en dus eentje aan de hoofdsteun. Ik heb hem 1 keer gebruikt... niet handig voor eventuele achter passagiers, een te grote jas belemmert het zicht naar achteren maar veel belangrijker: het ziet er gewoon niet uit.
2017 - v90 D3 Momentum MY 2018 - Intro line - Family line - Twilight Bronze 2015 - 2017 v70 D2 Momentum MY 2014 - Business pack pro - Roofrails - Sunblinds - Saville Grey
2009 - 2015 v70 LE 2.0D limited edition MY 2010 - Plus line - Sunblinds - Black stone
2005 - 2009 s40 2.0D Momentum MY 2006 - Titanium grey
2003 - 2005 Citroen Saxo 1.1 MY 1998 - Blauw
Het is een jashaakje om een jas aan te haken, het is zeker geen plek om een klerenhanger aan te hangen (hoe bedenk je het).
Die plek voldoet ook substantieel beter (zeker als je wat uit je jaszak moet halen) als het haakje boven je rechterachterportier, het is vooral handig als je de meerwaarde wilt zien..
Het is altijd nog beter dan zo'n chromen-vertegenwoordigers-colbert-rek achter je stoel Dat valt bij mij in dezelfde categorie als het notitieblok-met-zuignap tegen het raam en de gebreide toiletrolhouder. Het chromen-vertegenwoordigers-colbert-rek zie je trouwens vaak icm bluetooth-oortje. Ook zoiets.
Die plek voldoet ook substantieel beter (zeker als je wat uit je jaszak moet halen) als het haakje boven je rechterachterportier, het is vooral handig als je de meerwaarde wilt zien..
hier had ik nog niet aan gedacht en is misschien ook wel handig, heb mijn jas eigenlijk altijd gewoon op de achterbank liggen. Alles wat ik voor nodig heb leg ik gewoon voor in de auto
Het is altijd nog beter dan zo'n chromen-vertegenwoordigers-colbert-rek achter je stoel Dat valt bij mij in dezelfde categorie als het notitieblok-met-zuignap tegen het raam en de gebreide toiletrolhouder. Het chromen-vertegenwoordigers-colbert-rek zie je trouwens vaak icm bluetooth-oortje. Ook zoiets.
Ha ha hoeveel vooroordelen passen er in 1 bericht .
Gelukkig val ik hier niet onder als service monteur :razz: