Versnellingsbak//vliegwiel kapot

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
Henkie-weg
Starter

Hallo Mede forumers,

Ik zit net even jullie verhalen te lezen en heb zelf de volgende ervaring.

In September 2007 is bij mijn V50 ( 2.0D bj 2004) na een grote beurt aan het licht gekomen dat het vliegwiel kapot was. Het vliegwiel is toen vervangen en daarbij ook de startmoter. Mijn dealer heeft toen 50 % van de rekening afgehaald. Ik vond het nog een heel bedrag (ca € 650) maar goed je kunt een keer pech hebben met de auto.

Net voor de vakantie heb ik de auto een grote beurt laten geven en hij kwam terug met de mededeling dat er ïets"rammelde/tikte en om de oorzaak te achterhalen moet de versnellingsbak eruit. Ik heb toen besloten om dit in de eerste instantie niet te doen en af te wachten.

Sinds een week heb ik startproblemen en ben vanmorgen bij de dealer geweest. Volgens de monteurs daar is het niet de startmoter maar zit het weer bij het vliegwiel (wat dus 2 jaar geleden vervangen is!!!) Ik heb nu een afspraak staan voor volgende week dus het is even afwachten.

Ik merk al wel dat ik niet de enige ben met problemen bij het vliegwiel van de V50.

Zijn er nog meer v50 rijders met dezelfde problemen??

Wordt vervolgd....................
eds
2nd Gear member

ik weet niet wat dat is met die vliegwielen, met al mijn vorige auto's, en dat zijn er veel, heb ik deze nog nooit kapot gehad.
ook bij mijn auto is hij al vervangen bij ca 142000 km. Gelukkig voordat ik deze aanschafte.

van dit soort verhalen wordt je toch niet vrolijk.
V50 2.0D MOMENTUM 2005
Franswa
5th Gear member

Is het een V50 probleem of een 2.0D probleem?
V60 Plus Dark. Fusion red.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”