Heeft iemand ervaring met de genoemde parkeersensoren? En misschien ook foto's?
Groeten,
-Raynay
Ervaring met Easypark van TradeVision
- Armin
- 2nd Gear member
Ik heb de in mijn 850 gehad en nu in mijn S60.
Ik heb er prima ervaring mee, en is lekker makkelijk in te bouwen.
Een betere foto heb ik niet voor de hand:

Ik heb er prima ervaring mee, en is lekker makkelijk in te bouwen.
Een betere foto heb ik niet voor de hand:

Volvo V60 T3 R-Design geartronic Power Blue
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
Volvo C70 2.4i automaat Stone Black Cacao leer summum
Volvo XC70 2.4t automaat Dark Blue Pearl zwart leer met alle lines erop
Volvo S60 2.4 Stone Black handgeschakeldedition
Volvo 850 T-5 Estate handgeschakeld Dark Blue Pearl/blauw leer
Volov 850 T-5 Sedanautomaat Regent Red/zwart leer
Volvo V60 1.6 drive summum met de looks van een R-design Black Sapphire metallic zwart leer
-
- 1st Gear member
Een paar weken terug heb ik zo'n setje ingebouwd, met led-lampjes display (op de D-stijl rechtsachter geplaatst). Het zijn mooie kleine sensoren en inbouwen is goed te doen (op het vinden van de achteruitrij voedingsdraad na dan...).
Diverse inbouwbedrijven gebruiken Easypark, dus met de betrouwbaarheid zal het wel goed zitten. Ik kon het setje goedkoop op de kop tikken (50 euro), anders was het denk ik een setje van Conrad geworden. Die doen het ook prima als ik zo op de diverse fora lees.
De eerste ervaringen zijn prima, al heb ik wel het idee dat mij af-fabriek sensoren in de 307sw wat adequater reageren.

Voor nog wat meer info kun je in deze post kijken.
Diverse inbouwbedrijven gebruiken Easypark, dus met de betrouwbaarheid zal het wel goed zitten. Ik kon het setje goedkoop op de kop tikken (50 euro), anders was het denk ik een setje van Conrad geworden. Die doen het ook prima als ik zo op de diverse fora lees.
De eerste ervaringen zijn prima, al heb ik wel het idee dat mij af-fabriek sensoren in de 307sw wat adequater reageren.

Voor nog wat meer info kun je in deze post kijken.
- Armin
- 2nd Gear member
Voedingsdraad is gewoon heel simpel op te zoeken bij de lampunit met een zoeklampje.
Volvo V60 T3 R-Design geartronic Power Blue
-
- 1st Gear member
Deze sensoren zou je natuurlijk ook kunnen verzinken. Gewoon een klein stukje inboren met een grotere diameter. Sommige inbouwbedrijven doen dat meen ik ook.
Ik vond dat niet nodig. Aanvankelijk dacht ik ze ook nog in de kleur van de bumper te spuiten maar heb daar vanaf gezien. De dopjes zijn vrij klein en het is op het donkergrijs achteraf gezien helemaal niet storend zoals je ze ziet zitten, het oogt profi genoeg. En er zitten wel meer zwarte strips e.d. op de auto...
Ik vond dat niet nodig. Aanvankelijk dacht ik ze ook nog in de kleur van de bumper te spuiten maar heb daar vanaf gezien. De dopjes zijn vrij klein en het is op het donkergrijs achteraf gezien helemaal niet storend zoals je ze ziet zitten, het oogt profi genoeg. En er zitten wel meer zwarte strips e.d. op de auto...
- FelixB
- 2nd Gear member
Zijn bij mij zowel in de C70 als in de V70 ingebouwd door http://www.loo-systemen.eu/ .
Ben er zeer tevreden mee, zowel over de sensoren als de inbouw. Het zijn niet de goedkoopste sensoren, maar ze doen het 100,0% van de tijd!!
Dieper leggen doet hij door het gat met een iets groter boortje ietsjes bij te werken
Ben er zeer tevreden mee, zowel over de sensoren als de inbouw. Het zijn niet de goedkoopste sensoren, maar ze doen het 100,0% van de tijd!!
Dieper leggen doet hij door het gat met een iets groter boortje ietsjes bij te werken
V70n T5 bj 2000