Hallo!
In mijn binnenverlichting zit een rammeltje (Net alsof er iets los in ligt).
De vorige eigenaar had een Carkit in de auto en bij de binnenverlichting zat de microfoon.
Kan iemand mij helpen hoe ik de binnenverlichting los krijg?
Dankje!!
Dave
Binnenverlichting V50 Loshalen?
- viva-la-daaf
- 1st Gear member
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Heel simpel!
Vooraan een plat schroevedraaiertje tussen glaasje en de 'unit' zetten en het glaasje komt er zo uit.
Achteraan komt het hele omhulsel eraf, gewoon voorzichtig de unit beetpakken en je kan hem er zo uit trekken.
Net ook gedaan om te weten welke lampjes erin moeten.
Mocht je de unit vooraan in z'n geheel eruit moeten halen dan zou ik heel voorzichtig zijn, zit nog veel meer electronica daar.
Persoonlijk heb ik het nog niet gedaan cq nodig gehad.
Komt het rammeltje niet van het laatste stukje van die plastic kap, datgene wat op je vooruit uit komt, daar zit bij mij ook wat speling wat je hoort, moet ik ook nog ff vastzetten.
Vooraan een plat schroevedraaiertje tussen glaasje en de 'unit' zetten en het glaasje komt er zo uit.
Achteraan komt het hele omhulsel eraf, gewoon voorzichtig de unit beetpakken en je kan hem er zo uit trekken.
Net ook gedaan om te weten welke lampjes erin moeten.
Mocht je de unit vooraan in z'n geheel eruit moeten halen dan zou ik heel voorzichtig zijn, zit nog veel meer electronica daar.
Persoonlijk heb ik het nog niet gedaan cq nodig gehad.
Komt het rammeltje niet van het laatste stukje van die plastic kap, datgene wat op je vooruit uit komt, daar zit bij mij ook wat speling wat je hoort, moet ik ook nog ff vastzetten.
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
- Christopher
- 3rd Gear member
Als de hele unit eruit moet kun je de plastic plaat die in de opbouw zit (achterin, ongeveer 20x20cm) eruit halen, daarna kun je een schroef losmaken en kun je het netjes loshalen. Ook handig om eventueel de microfoon van je carkit netjes te monteren.
S40 2.0D - Barents Blue Momentum
- viva-la-daaf
- 1st Gear member
Thx voor de tips! Ik moet morgen toch even naar de garage en dan kijken ze er gelijk even na! Dan hoef ik zelf niet eraan te zitten