Aangezien de auto 3 dagen geleden door de wasstraat ging en sindsdien alleen maar droog en binnen heeft gestaan 's nachts denk ik dat we even langs de dealer kunnen...
(scheelt dat deze maar ruim 100km verderop zit

iemand ook last van (gehad)?
Dat had ik idd geprobeerd maar het lijkt er wel helemaal ingetrokken??Christopher schreef:Als je de rubber dop van de lichtunit haalt kan hij toch gewoon drogen als hij lekker warm en binnen staat?
Als dat niet helpt zou ik pas naar de dealer rijden.
Bedankt voor de tip, sprak toevallig vandaag iemand die hetzelfde zei en dus net bij thuiskomst meteen even de unit mee naar boven genomen. Bij het loshalen van alle doppen en lampjes etc kwam er bijna 100ml water uit! Hele tafel lag onder :roll:leonboersma schreef:Ik heb een tijdje geleden de unit's helemaal uit elkaar gehad om de binnenkant te spuiten, ik denk dat jou kitrand niet goed dicht zit.
mijn advies, trek je unit eruit ( das de grote zilvere ,soort tent haring boven je unit onder de motorkap ) leg de unit binnen met de dop achter eraf en kit de rand van het glas op de behuizing af.
Dit zou het wel eens kunnen zijn want die plastic 'kap' sluit niet helemaal aan bij mij - ga die beugeltjes maar eens even wat buigen, bedankt voor de tip...Popoll schreef:Ik heb dit ook een keer voorgehad.
Aan de achterkant van de unit zit een plastic, (langswaar je de lampjes vervangt) deze wordt op zijn plaats gehouden door een metalen beugeltje, deze een beetje harder buigen (dat hij wat harder drukte) en bij mij is het probleem sindsdien (1 jaar) volledig verdwenen. (was wel geen 100 ml, maar lichte condens)
succes
Eagletje schreef:100 Ml water is wel meer dan "normaal"een beetje condensvorming in de unit !!
Nope. een nieuwe XC70 awd D5 full optionsV50R-enik schreef:Dealer komt de auto zodadelijk omwisselen en de unit wordt vervangen...
Ben benieuwd welke leenauto er komt (waarschijnlijk de gouden S40 weer)
lancer schreef:Ik heb het ook gehad, twee nieuwe koplampen gehad en daarnog nog condens. Beugeltijs bijgebogen en het rubber ingevet. Probleem is nu weg.
Zie ook:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=9793