tunen V70 LE 2.4
- D-Funk
- 3rd Gear member
Mijn vader heeft een 2.4d gechipt. Echt een geweldige wagen!
Zijn vorige auto was een gechipte S60. Wanneer je die intrapte merkte je dat hij het vermogen niet kwijt kon. De V70 heeft hier veel minder last van. Wanneer je hem chipt krijg je net even wat meer (niet dat de 175 pk te weinig is.)
Je kan zijn V70 in dit topic vinden:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
Gefeliciteerd met je aankoop! De V70 zal zeker een glimlach op je gezicht bezorgen!
Zijn vorige auto was een gechipte S60. Wanneer je die intrapte merkte je dat hij het vermogen niet kwijt kon. De V70 heeft hier veel minder last van. Wanneer je hem chipt krijg je net even wat meer (niet dat de 175 pk te weinig is.)
Je kan zijn V70 in dit topic vinden:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php ... highlight=
Gefeliciteerd met je aankoop! De V70 zal zeker een glimlach op je gezicht bezorgen!

Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
- jajo
- 1st Gear member
Inderdaad super mooie auto. Tunen heeft dus ggen technische problemen gegeven? Suucces met het nemen van je beslissing morgen, maar ik denk dat je er al uit bent. Veel plezier met je nieuwe C30. We zullen met de lichten seinen als we elkaar tegenkomen.
Overigens zei de dealer dat ze alleen achter het tunen staan als we met Rica zaken doen.
groeten en het beste
Overigens zei de dealer dat ze alleen achter het tunen staan als we met Rica zaken doen.
groeten en het beste
Geduld is een schone zaak. Je moet er alleen wel de tijd voor hebben
- D-Funk
- 3rd Gear member
Inderdaad, chippen heeft geen problemen gegeven. Me pa heeft het ook via de dealer bij Rica gedaan.. Niks mis mee! Me pa had hem eerst ingereden en daarna gechiptjajo schreef:Inderdaad super mooie auto. Tunen heeft dus ggen technische problemen gegeven? Suucces met het nemen van je beslissing morgen, maar ik denk dat je er al uit bent. Veel plezier met je nieuwe C30. We zullen met de lichten seinen als we elkaar tegenkomen.
groeten en het beste

Kom je ook uit Emmeloord?
Gr
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..