Gebruikt gekocht via www.volvo40forum.nlWiebe schreef:Wat kosten die handgrepen eigenlijks?
Nog steeds geen prijs gekregen, kan ik wel lekker doorsparen.MDA schreef:Heb je dat zelf gedaan? En zo ja waar? Het ziet er niet uit als een huis tuin en keuken garage... maar zo te zien wel bij mij in de buurt
Of heb je het laten doen, en dan is mijn volgende vraag: wat was je er voor kwijt. Er zijn intussen namelijk zo veel kleine butsjes aan mijn lak dat ik zo'n grondige aanpak ook overweeg...
Oh oh... ps: Het ziet er heel strak uit!
Dus als ik het goed begrijp heb je het laten doen, en de definitieve prijs heb je nog niet? Dan wil ik inderdaad graag een PM tzt...corhog schreef:Nog steeds geen prijs gekregen, kan ik wel lekker doorsparen.MDA schreef:Heb je dat zelf gedaan? En zo ja waar? Het ziet er niet uit als een huis tuin en keuken garage... maar zo te zien wel bij mij in de buurt
Of heb je het laten doen, en dan is mijn volgende vraag: wat was je er voor kwijt. Er zijn intussen namelijk zo veel kleine butsjes aan mijn lak dat ik zo'n grondige aanpak ook overweeg...
Oh oh... ps: Het ziet er heel strak uit!
als ik meer weet geef ik wel een pm
Plasmaplaten, via groupbuy op www.volvo40forum.nlThuurc schreef:Mooie opknapburt!
De mijn mag binnenkort naar de schadehersteller, dan komt 'ie een klein beetje bij jou in de buurt
Wat voor tellerplaten heb jij trouwens?