Hoi,
Volvo heeft heel wat zwevende middenconsole's voor in de S40 en V50. Maar over de Iced Aqua vind ik opmerkelijk weinig terug. Op het net vind ik slecht 1 foto. Heeft er hier iemand wat meer info over die 'inleg'. Vind het namelijk wel een knap idee om de middenconsole 'doorzichtig' te maken.
Ik heb de foto ook gezien en moet eerlijk zeggen dat ik het niet mooi vind.
Je ziet te veel van de 'lijnen' die er doorheen lopen.
Kijk hier maar eens, daar staat hij ook tussen.
En hier hebben ze het er ook over.
Update:MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
niet zo'n succes en eerlijk gezegd niet zo gek ook... Het is niet helemaal doorzichtig en je ziet alle ribben ed voor de stevigheid zitten...
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
zag er namelijk eentje te koop staan op Marktplaats...Maar als ik nu hoor dat ze niet helemaal doorzichtig wordt, lijkt het me toch niet zo intressant...
ALF schreef:Wie heeft dit in godsnaam verzonnen, het ziet er niet uit..
Eind jaren negentig, begin jaren tweeduizend was (semi)-'transparant' de mode, denk maar aan de eerste I-Macs, maar ook gsm's tot zelfs synthesizers moesten er (deels) aan geloven. :? Waarschijnlijk was deze middenconsole een poging om nog wat van die modegril mee te pikken. Maar ik zou het alleen mooi kunnen vinden als het inderdaad één grote plaat zou zijn, zonder al die banen ingetrokken.
En zelfs dan heb ik liever m'n Nordic Oak...
Volvo 440 1.9 TD 1995
Volvo V50 2.0 D Business Line MY08
Ik heb het ook in m'n V50 en moet zeggen dat het bij mij veel donkerder is, je ziet de verstevigingsribben wel zitten maar niet zo opzichtig als bij de bovenste foto.
Ik ben er wel heel erg happy mee, er komen ook geen deukjes in zoals bij alu