Hoi,
Ik heb een poosje geleden een auto in mijn linkerporties gehad. Nadat de schade door een erkende hersteller was verholpen haperde het slot van het portier linksvoor. Dan deed ook de de spiegelverwarming van de linker spiegel het niet. Als het wat warmer in de auto werd deed alles weer zoals het hoorde. Bij 15 graden werkte alles goed daaronder niet. Na een middagje zoeken kon de schade hersteller niet de oorzaak vinden. Nu doet het bedieningspaneel en de spiegelverwarming helemaal niets meer. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Het paneel lijkt mij een beetje onwarschijnlijk omdat de spiegelverwarming het ook niet doet of gaat dit ook via het bedieningspaneel?
bediening linkerportier defect
-
- 2nd Gear member
In je deur zit een elektronische printplaat. Als er een klein scheurtje zit in één van de koperbaantjes of als er een soldering beschadigd is, dan is het best mogelijk dat je boven een bepaalde temperatuur terug een verbinding krijgt.
-
- 2nd Gear member
Hoi Wilko,
Als je auto wa+casco is verzekerd, zou ik even vragen of de schadehersteller mogelijk contact op wil/kan nemen met de maatschappij en verklaren dat het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zo is, dat bij die aanrijding nog een schade is ontstaan aan de electronica in de betreffende deur en hij dat in eerste aanleg niet heeft onderkend. Nu de temperaturen wat afnemen en de auto buiten slaapt, komt dat aan het licht.
Grote kans dat op kosten van de maatschappij van de tegenpartij de electronica alsnog vervangen kan worden...
Overigens kan dat ook als jij niet wa+casco bent verzekerd, maar dan moet je vaak zelf aansprakelijk stellen enzo. Als de maatschappij het voor jou doet is het wat simpeler.
Succes ermee !
groetjes,
Keesjan
Als je auto wa+casco is verzekerd, zou ik even vragen of de schadehersteller mogelijk contact op wil/kan nemen met de maatschappij en verklaren dat het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zo is, dat bij die aanrijding nog een schade is ontstaan aan de electronica in de betreffende deur en hij dat in eerste aanleg niet heeft onderkend. Nu de temperaturen wat afnemen en de auto buiten slaapt, komt dat aan het licht.
Grote kans dat op kosten van de maatschappij van de tegenpartij de electronica alsnog vervangen kan worden...
Overigens kan dat ook als jij niet wa+casco bent verzekerd, maar dan moet je vaak zelf aansprakelijk stellen enzo. Als de maatschappij het voor jou doet is het wat simpeler.
Succes ermee !
groetjes,
Keesjan
Vroeger o.a. een 480ES, 850, S70 2.5, S60's en tegenwoordig een V70 2.4T AWD
-
- Starter
Pat kun je vertellen waar die printplaat zit. Of zit die in het bedieningpaneel zelf?
-
- 2nd Gear member
Goh, het is al enige tijd geleden dat ik de bekleding van een portier gehaald heb, maar ik meen mij te herinneren dat die print zich ter hoogte van de armsteun bevindt (onder de bedieningsknopjes voor de bediening van de ruiten en de spiegels).