Uitklappende buitenspiegels XC70

Plaats reactie
mad
6th Gear member

De automatisch (in te stellen via computer aan/uit) uitklappende buitenspiegels werken uitstekend... maar stel nu dat ik dat "handmatig" wil doen als ze uitgeklapt staan. Kán dat of mol ik ze dan? 'k Heb het nog niet geprobeerd... maar er zijn situaties dat het nodig is (strak tegen de muur parkeren bijv.) Wie weet het...
XC70 D5 2009 Ocean Race
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

beide knopjes (R plus L) van je el. spiegels tegelijkertijd indrukken
Volvo for life
mad
6th Gear member

bart simpson schreef:beide knopjes (R plus L) van je el. spiegels tegelijkertijd indrukken
:P humor.. wat gebeurt er dan? .... :P
XC70 D5 2009 Ocean Race
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

dan klappen ze gelijk in (en weer uit)
Volvo for life
mad
6th Gear member

bart simpson schreef:dan klappen ze gelijk in (en weer uit)
Heb ik nu een antwoord? :P :P lekker ...
klappen in én weer uit, an Sich wel een grappig effect.. tijdens het rijden... of tussen twee auto's door...
XC70 D5 2009 Ocean Race
Battlecruiser
8th Gear member

Heb je daarvoor niet meer zo'n lekkere grote knop op de middenconsole?
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
mad
6th Gear member

mad schreef:De automatisch (in te stellen via computer aan/uit) uitklappende buitenspiegels werken uitstekend... maar stel nu dat ik dat "handmatig" wil doen als ze uitgeklapt staan. Kán dat of mol ik ze dan? 'k Heb het nog niet geprobeerd... maar er zijn situaties dat het nodig is (strak tegen de muur parkeren bijv.) Wie weet het...
Bart, stuur eens een overzicht met dit soort mogelijkheden :P , of kan ik het ergens vinden op het forum/ elders??
XC70 D5 2009 Ocean Race
Battlecruiser
8th Gear member

't Is écht een fijne knop, hoor! :lol:
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
mad
6th Gear member

Battlecruiser schreef:'t Is écht een fijne knop, hoor! :lol:
weet ik, m'n vrouw zit er altijd op.... :lol:
XC70 D5 2009 Ocean Race
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

mad schreef:
mad schreef:De automatisch (in te stellen via computer aan/uit) uitklappende buitenspiegels werken uitstekend... maar stel nu dat ik dat "handmatig" wil doen als ze uitgeklapt staan. Kán dat of mol ik ze dan? 'k Heb het nog niet geprobeerd... maar er zijn situaties dat het nodig is (strak tegen de muur parkeren bijv.) Wie weet het...
Bart, stuur eens een overzicht met dit soort mogelijkheden :P , of kan ik het ergens vinden op het forum/ elders??
je instructieboekje geraadpleegt? RTFM!
mad
6th Gear member

Alles gelezen.... staat niks in over beide knoppen indrukken... kan ze alleen UIT/IN laten klappen, maar wil weten of ik ze OOK met de hand kan/mag inklappen

wat is RTFM read the f manual? I did it
XC70 D5 2009 Ocean Race
hadico
5th Gear member

Handmatig kan je ze naar voor of achter klappen zonder problemen, voelt een beetje los aan maar geeft geen problemen spiegels nemen ook de juiste stand weer aan als je ze hierna elect, bedient.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

mad schreef:Alles gelezen.... staat niks in over beide knoppen indrukken... kan ze alleen UIT/IN laten klappen, maar wil weten of ik ze OOK met de hand kan/mag inklappen

wat is RTFM read the f manual? I did it
van buitenaf kun je ze handmatig omklappen, van binnenuit met die knopjes, en idd.....
mad
6th Gear member

hadico schreef:Handmatig kan je ze naar voor of achter klappen zonder problemen, voelt een beetje los aan maar geeft geen problemen spiegels nemen ook de juiste stand weer aan als je ze hierna elect, bedient.
Dankjewel Hadico, ik zie dat ik op de goede man heb gestemd.. :P
Dankjewel Bart, ik ben nog steeds benieuwd naar meer ongeschreven trucs in de bediening... :P
XC70 D5 2009 Ocean Race
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

de geschreven trucs staan in de manual, een ding tegelijk
Volvo for life
mad
6th Gear member

bart simpson schreef:de geschreven trucs staan in de manual, een ding tegelijk
:lol: de geschreven trucs weet ik inmiddels.... het gaat me om de ongeschreven mogelijkheden... de geheimen... de nou ja, je weet wel... :twisted:
XC70 D5 2009 Ocean Race
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Dat van die spiegels stond gewoon in je manual, ga je verder niet overhoren maar weet je zeker dat je dat gelezen had?
Volvo for life
mad
6th Gear member

Staat niet in dat je ze handmatig kunt bedienen! En twee knoppen tegelijk indrukken staat er ook niet in.... ik zal het voor jou en voor mezelf nog een keer opzoeken OK? Dankze!
XC70 D5 2009 Ocean Race
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

mad schreef:Staat niet in dat je ze handmatig kunt bedienen! En twee knoppen tegelijk indrukken staat er ook niet in.... ik zal het voor jou en voor mezelf nog een keer opzoeken OK? Dankze!
voor mij hoef je het niet op te zoeken, ik druk ze tegelijk in en klap ze waar nodig zo in, het werkt al zo sinds 2004 (als eerste op de S40/V50)
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”