Ik kan de rechter deur van mn S60 november 2004 niet van binnen uit loskrijgen.
Zelfs als de safelock eraf is... HELP :shock:
Heb em sinds vrijdag, en de dealer zei dat het een kwestie van instellingen was.
Rechter portier wil niet open van binnen uit.
- Oceanracer
- Geartronic member
Kwestie van instellen? Klinkt gewoon als een kapot slot!
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Maar hij wil van buiten wel gewoon open...
Tips of een howto om dit te maken?
Paneel moet er dan vast wel uit!
Iemand ervaring hiermee?
Tips of een howto om dit te maken?
Paneel moet er dan vast wel uit!
Iemand ervaring hiermee?
- Oceanracer
- Geartronic member
Het zou natuurlijk kunnen dat de kabel is losgeschoten. Maar ook daarvoor moet het deurpaneel inderdaad worden verwijderd.
Gebruik dit even in de zoekfunctie: deurpaneel AND verwijderen
Even knippen en plakken dus...
Gebruik dit even in de zoekfunctie: deurpaneel AND verwijderen
Even knippen en plakken dus...
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Heb mn deur weer klaar! Er was een lipje afgebroken daar waar de kabel aan de hendel word bevestigd, aan de binnenkant. Dit is echt zon lipje als die afbreekt besteld de garage een heel nieuw deur paneel. :bad-words: Aangezien dit niet los te halen is, maar vast aan het paneel is gesealt. Maar 2 gaatjes boren en een tyrip verder, en het werkt weer net zoals het hoort. :arcade:
Even deze howto gevonden op het internet :
I need to know this too my passenger door wont open from the inside same year same make I need to fix it
It is really easy. The first thing you do is pry the door handle front half off. Be careful not to scratch the plastic when you do this. There are 2 torx screws that need to be removed that have now been exposed. Nest you remove the plastic holders that are around the edges of the panel. I believe there are 8 of them. Push in on the center of the clips until they pop, then remove the whole clip. Once they are all removed, lift the panel up over the door lock button. There are 2 wires that have quick disconnects and a quick disconnect for the doo lock mechanism. If your interior door latch handle does not work, this could be the problem.
*Vergeet niet het kapje (boven het paneel) van de spiegel aan de binnenkant los te halen. Kun je er zo af wippen, en er later weer inclicken!
Binnen een uurtje was het weer klaar.
Dus ik hoop dat hier nog meer mensen gemak van hebben!
Heb me tevens even een Vadis garage/onderhouds DVD besteld voor mogelijk volgende dingen...
Even deze howto gevonden op het internet :
I need to know this too my passenger door wont open from the inside same year same make I need to fix it
It is really easy. The first thing you do is pry the door handle front half off. Be careful not to scratch the plastic when you do this. There are 2 torx screws that need to be removed that have now been exposed. Nest you remove the plastic holders that are around the edges of the panel. I believe there are 8 of them. Push in on the center of the clips until they pop, then remove the whole clip. Once they are all removed, lift the panel up over the door lock button. There are 2 wires that have quick disconnects and a quick disconnect for the doo lock mechanism. If your interior door latch handle does not work, this could be the problem.
*Vergeet niet het kapje (boven het paneel) van de spiegel aan de binnenkant los te halen. Kun je er zo af wippen, en er later weer inclicken!
Binnen een uurtje was het weer klaar.
Dus ik hoop dat hier nog meer mensen gemak van hebben!
Heb me tevens even een Vadis garage/onderhouds DVD besteld voor mogelijk volgende dingen...