Subwoofer en premiumsound (Dynaudio) in een XC90

Plaats reactie
Anna
2nd Gear member

Hallo forummers,

Na een lange tijd van afwezigheid zijn we weer heel terug. En om te vieren dat ik de volvo houd en hem niet inruil (zou zo tussen de 26K en 33K terugkrijgen bij inruil terwijl die nog geen 3 jaar is met een nieuwwaarde van 77K...... :? ),dacht ik er aan om mijzelf eens ff te gaan verwennen.

Ik ben dus van plan de orginele volvo subwoofer (van Kenwood meen ik) achterin te laten monteren.

Navraag leerde mij echter dat Niham in Den Haag dit afraad omdat het Dynaudio systeem al kwalitatief goed genoeg is.

Is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen, want het is bij elkaar toch een aardige kostenpost (woofer, kabelboompje, software...).

Groeten
XC90 Black Sapphire D5 Euro IV met 240K en motorschade...grrrrrr
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Maar bij mij komt de vraag op waarom? Klinkt het geluid toch niet goed of wil je graag experimenteren met wat extra's?

Eigenlijk wil ik ook wel weten welke muziek en/of zender er aanstaat in je auto. Voor alleen BNR heb je geen subwoofer nodig ...
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
D-Funk
3rd Gear member

De set opzich zelf is zeker goed, de sub is in mijn ogen de afmaker van de set. Het is niet zo dat het beukt alsof er een afgetrapt golfje naast je staat maar het zorgt net voor de extra laag die (in mijn ogen) de set af maakt!

Me pa heeft Dynaudio in zijn V70 met originele subs, echt super!!

Vind de reactie van Niham een beetje raar, Dynaudio heeft toch niet voor niets een sub als extra optie? Als het de kwaliteit omlaag haalt verkopen ze het echt niet lijkt me..

Conclusie: Ik zou de sub er in laten zetten. Het maakt de set af!
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

ik heb nog nooit een originele sub voor een XC90 gezien, ook niet bij een Dynaudio
Volvo for life
D-Funk
3rd Gear member

bart simpson schreef:ik heb nog nooit een originele sub voor een XC90 gezien, ook niet bij een Dynaudio
In dat geval zou ik het niet doen! Ik had verwacht dat je een originele sub voor de XC90 zou hebben.. Excuus voor mijn loze bericht hier boven haha!
Facelift C30 Summum, Ice White, 18"; Midir, Verlaagd sportonderstel, Xenon, Verwarmde stoelen, RTI, Telefoon, Cranberry leder, Dynaudio, Onderpanelen Ice White gespoten etc..
Anna
2nd Gear member

bart simpson schreef:ik heb nog nooit een originele sub voor een XC90 gezien, ook niet bij een Dynaudio
Verrek, je heb gelijk. Ik ging zo net ff door de prijslijst van MY'07 en daarbij stond een optionele sub voor het HIGH audio systeem en inderdaad niet voor premium... Dat verklaart de reactie van Niham natuurlijk.

En voor wat betreft mijn muzieksmaak,... wat is er mis met happy hardcore???? HAHHAHAHAA
Dan ga ik nu maar op zoek naar een stel booskijkers en paarse neon voor onder mijn verlaagde xc90 met DTM spoiler :D
XC90 Black Sapphire D5 Euro IV met 240K en motorschade...grrrrrr
Frederik Welvaert
5th Gear member

Anna schreef: En voor wat betreft mijn muzieksmaak,... wat is er mis met happy hardcore???? HAHHAHAHAA
Dan ga ik nu maar op zoek naar een stel booskijkers en paarse neon voor onder mijn verlaagde xc90 met DTM spoiler :D
strak, strak, in mn trainingspak-pak :lol: \:D/ (maar dat is dan eerder de foute happycore :D

Als er geen originele sub voor is zou ik het geld ook lekker op zak houden :)
1995 Volvo 965 B6254S automaat
MY10 XC60 2.4D AWD Geartronic - Rica/Volvotune - VolvoTech Garmin GPS + RV cam
MY05 V50 2.0D
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”