telefoonmenu ontsluiten tijdens rijden
- olympus1
- 3rd Gear member
als je stil staat kan je de veiligheidsopties van je telefoon raadplegen, weet het nu niet van buiten maar het moet ergens in beveiliging staan, ik zal da strak eens opzoeken en dan geef ik het door ok ???
tot strak !!!!!!!!!
tot strak !!!!!!!!!
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Menu-optie 9.1.
De optie heet "verkeersveiligheid".
Als je deze op "off" zet, kun je tijdens het rijden gewoon in het menu om bv. een nummer te verwijderen of te programmeren. Veel handiger zo; heb ik dus ook gedaan.
De optie heet "verkeersveiligheid".
Als je deze op "off" zet, kun je tijdens het rijden gewoon in het menu om bv. een nummer te verwijderen of te programmeren. Veel handiger zo; heb ik dus ook gedaan.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.