vervangen portier?

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
roeloft
2nd Gear member

Met mijn stomme kop vanmiddag een paaltje gepakt en mijn rechterportier goed in de kreukels :-( (V70, 1999)
Balen, balen, balen!

Dealer en schadeherstelbedrijf zeggen hetzelfde: is door verstevigingen in het portier niet uit te kloppen oid, enige optie is nieuw portier, schatting 1500 euro.

a. klopt dat bedrag ongeveer?
b. iemand een idee hoe ik aan een tweedehands rechterachterportier kan komen, kleurcode 427?
c. tweedhands in andere kleur en vervolgens laten spuiten misschien voordeliger dan 1500?

Alle tips welkom uiteraard op deze baaldag........
Msuidgeest
Geartronic member
Contacteer:

Voor prijzen zou je kunnen informeren bij een garage of schade-herstel-bedrijf.
Voor onderdelen heb je diverse demontage-bedrijven in Nederland, waar onder AutoRima in Druten (Nijmegen). Misschien moet je eerst even bellen en dan langs rijden.

Succes.
Mark

Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.

[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
JosW
5th Gear member

roeloft schreef:Met mijn stomme kop vanmiddag een paaltje gepakt en mijn rechterportier goed in de kreukels :-( (V70, 1999)
Balen, balen, balen!

Dealer en schadeherstelbedrijf zeggen hetzelfde: is door verstevigingen in het portier niet uit te kloppen oid, enige optie is nieuw portier, schatting 1500 euro.

a. klopt dat bedrag ongeveer?
b. iemand een idee hoe ik aan een tweedehands rechterachterportier kan komen, kleurcode 427?
c. tweedhands in andere kleur en vervolgens laten spuiten misschien voordeliger dan 1500?

Alle tips welkom uiteraard op deze baaldag........
Nieuw portier vind ik geen optie. Ooit is mij hetzelfde overkomen. Portier van de sloop gehaald (150 euro), daarna zelf spuitklaar gemaakt en laten spuiten (75 euro). Zelf gemonteerd. Was wel even werk.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”