Aanschafhulp V70 Diesel

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
EPCL
2nd Gear member

Al heel erg lang ben ik een fan van volvo en de volvo v70 in het bijzonder. Eindelijk is de tijd gekomen dat ik zelf een V70 kan/mag kopen. Ik ben toe aan een nieuwe auto en zal die privé aanschaffen. Ik heb alleen geen ervaring met de financiele kant van een V70. MAW: wat kost een recente V70 (twee a drie jaar oud), welke bedragen moet ik reserveren voor onderhoud, welke uitgaven staan mij te wachten? Wie kan mij serieus adviseren?
Verder vraag ik mij af of jullie betrouwbare adressen weten waar Volvo's te koop worden aangeboden (op Internet).

Ik ben benieuwd naar jullie reacties/hulp

alvast bedankt
edwin
Amieke850
4th Gear member

Betrouwbaar = www.volvovanvelzen.nl , Hazerswoude-Rijndijk [Z-H]. Hebben er nu 2 'ouwetjes' staan ... '98 + '99, ehh, te oud dus...
ANNEMIEKE'S
Afbeelding
850 GLE 2.5I
Ben
Executive Member
Contacteer:

Probeer een D5 te pakken te krijgen. Kosten zijn op Volvo niveau :shock:
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
bart15
3rd Gear member

EPCL schreef:Al heel erg lang ben ik een fan van volvo en de volvo v70 in het bijzonder. Eindelijk is de tijd gekomen dat ik zelf een V70 kan/mag kopen. Ik ben toe aan een nieuwe auto en zal die privé aanschaffen. Ik heb alleen geen ervaring met de financiele kant van een V70. MAW: wat kost een recente V70 (twee a drie jaar oud), welke bedragen moet ik reserveren voor onderhoud, welke uitgaven staan mij te wachten? Wie kan mij serieus adviseren?
Verder vraag ik mij af of jullie betrouwbare adressen weten waar Volvo's te koop worden aangeboden (op Internet).

Ik ben benieuwd naar jullie reacties/hulp

alvast bedankt
edwin