Hallo, ik ben nieuw hier en wil graag een advies van een van jullie.
Ik overweeg een zeer jonge v40 T automaat aan te schaffen bij v. Aarle in Nuland. Daar staat er een te koop van aug. 2003, met veel opties en..... heel weinig km (7500).
Heeft, aldus v. Aarle een klein beetje lakschade gehad hetgeen zij verholpen hebben door portieren over te laten spuiten.
Rijdt als een trein (kan ook niet anders toch), maar... de prijs van
€ 21950,- in vergelijking met alles wat ik zo ben tegengekomen is aantrekkelijk en eigenlijk ook verdacht.
Ik heb wat argwaan, mn. rondom die lakschade.
- Zou een DEKRA-keuring evt. (ernstig) gerepareerde schade aan het licht kunnen brengen?
- Heeft iemand ervaring met v. Aarle in Nuland? Betrouwbaar adres?
In afwachting van een reactie,
Han Bollen
Nijmegen
Aanschaf V40
- Reitse
- 5th Gear member
- Contacteer:
DEKRA of ANWB-keuring kán schades aan het licht brengen... Zeker bij een auto met zo'n bedrag geen slechte tussenstap lijkt mij...
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
- Mark
- 2nd Gear member
Bij zo'n jonge occassion is het waarschijnlijk niet moeilijk om de eerste eigenaar te traceren, wellicht kan deze je twijfels wegnemen. Probeer eventueel ook met de oorspronkelijke dealer in kontakt te komen. Van Aarle heeft vast de nodige papieren, Kan of wil hij deze niet overleggen dan weet je zowiezo dat er iets niet spoort.
gr Mark
gr Mark
Phase I V40 T4
- T!M
- 2nd Gear member
Haha, wij hebben twee weken geleden toevallig ook naar deze auto gekeken. Hij had van binnen (interieur) wel wat beschadigingen. Er had een man in gereden die moeilijk ter been was, en deze was een beetje lomp omgesprongen met zijn wandelstok! Dit is te zien aan beschadigingen aan het dashboard (wat eigenlijk niet hoort bij zo'n jonge auto)
De verkoper had de auto particulier overgekocht zonder 'm gezien te hebben. Hij gaf zelf toe dat ie 'm te duur had ingekocht (t.o.v. de beschadigingen).
Wij hebben 'm uiteindelijk niet gekocht omdat de verkoper te weinig van de prijs afdeed. Het is en blijft het 'oude' type en hij wordt 2 jaar oud (als je naar jaartal kenteken kijkt).
Misschien heb je wat aan deze info. Succes!
De verkoper had de auto particulier overgekocht zonder 'm gezien te hebben. Hij gaf zelf toe dat ie 'm te duur had ingekocht (t.o.v. de beschadigingen).
Wij hebben 'm uiteindelijk niet gekocht omdat de verkoper te weinig van de prijs afdeed. Het is en blijft het 'oude' type en hij wordt 2 jaar oud (als je naar jaartal kenteken kijkt).
Misschien heb je wat aan deze info. Succes!
-
- Starter
Mensen dank voor jullie reactie.
Ik zoek gewoon lekker verder. Hoe langer ik er over nadenk hoe meer twijfels ik krijg.
Ik zoek gewoon lekker verder. Hoe langer ik er over nadenk hoe meer twijfels ik krijg.
-
- 2nd Gear member
Mijn T4 komt bij van Aarle vandaan. Flinke schade aan de gehele linkerkant, deuken en krassen, veel steenslag. Alles uitstekend verholpen.
Later zag ik dat een richtingaanwijzer ook kapot was(het glas dus).
Ook zonder problemen verholpen.
Ik had ook mijn twijfels (redelijk lage prijs, veel km's, ex lease auto's etc).
Maar ze verkopen tegen de 1000 auto's/jaar en als het een stel oplichters zouden zijn dat was dat wel aan het licht gekomen. Mijn huidige volvo-dealer "kent" ze ook en wist niets negatiefs te melden.
maar ja, er zullen best gevallen bestaan waar het fout gegaan is.
In mijn geval ging het prima.
Later zag ik dat een richtingaanwijzer ook kapot was(het glas dus).
Ook zonder problemen verholpen.
Ik had ook mijn twijfels (redelijk lage prijs, veel km's, ex lease auto's etc).
Maar ze verkopen tegen de 1000 auto's/jaar en als het een stel oplichters zouden zijn dat was dat wel aan het licht gekomen. Mijn huidige volvo-dealer "kent" ze ook en wist niets negatiefs te melden.
maar ja, er zullen best gevallen bestaan waar het fout gegaan is.
In mijn geval ging het prima.
- T!M
- 2nd Gear member
Ik heb ook weinig slechte dingen over van Aarle gehoord. Het valt me echter wel op dat deze auto al lang te koop staat...al een aantal weken. Dit terwijl de prijs redelijk gunstig is!?!
MY2021 Volvo V60 T6 Recharge Inscription
- Henk
- 3rd Gear member
Collega van mij heeft in het verleden al diverse volvo's gekocht bij
van aarle
Weinig problemen ondervonden goede service voor een redelijke prijs
is best tevreden over van aarle
gaat na de garantie periode naar een plaatselijke "bovag-beun"
dus algeheel onderhoud laat hij niet doen bij van aarle.
(is ook te ver weg )
Henk.
van aarle
Weinig problemen ondervonden goede service voor een redelijke prijs
is best tevreden over van aarle
gaat na de garantie periode naar een plaatselijke "bovag-beun"
dus algeheel onderhoud laat hij niet doen bij van aarle.
(is ook te ver weg )
Henk.