Betreft S80-2003 met van fabriekswege ingebouwd toestel 900/1800. Voorheen kon saldo opvragen via 12441 kreeg dan opgave met gesproken tekst,werkte goed.Tegenwoordig gaat het met *111# en moet dan een bericht ontvangen,dit gebeurt niet.
Opm.Heb SIM van mijn handtoestel waarbij *111# wel werkt in auto geplaatst.doet ook niets
Wie kan hierover iets verstandigs zeggen?
Bij Tele2 leverde het voorlopig niets op. Gr.
S80 Saldo opvragen Tele2
- pasc@l
- 2nd Gear member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 14.02.2007 - 20:31
- Locatie: Angeren
Kijk eens bij je verzonden berichten of het bericht wel vestuurd wordt.
Ik neem tenminste aan dat je bedoelt dat je een SMS stuurt naar *111#.
Wat ook zou kunnen is dat de telefoon het bericht dat hij moet ontvangen niet kan lezen. Ontvang je een SMS of MMS bericht terug of een gesproken bericht?
Ik neem tenminste aan dat je bedoelt dat je een SMS stuurt naar *111#.
Wat ook zou kunnen is dat de telefoon het bericht dat hij moet ontvangen niet kan lezen. Ontvang je een SMS of MMS bericht terug of een gesproken bericht?
Current: Volvo XC90 3.2 & C70 T5
Past: V70 (2x), XC70 & XC90
Past: V70 (2x), XC70 & XC90
-
- 1st Gear member
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 05.02.2008 - 19:59
Bij mij lukt dit ook niet. Hi PrePay sim in V70 T5 summ.2005.
Met deze sim in los toestelen *101# gaat het wel.
Met deze sim in los toestelen *101# gaat het wel.
- liquid_force
- 6th Gear member
- Berichten: 4695
- Lid geworden op: 12.11.2005 - 19:18
- Locatie: Zürich
de zgn *# codes werken op bepaalde soorten toestellen iid niet, aangezien die van oorsprong niet bedoeld waren om gebruikt te worden door 'eind-gebruikers' maar alleen door netbeheerders ... als je *21# probeerd zal dat waarschijnlijk ook niet werken