Dag 440 en 460tigers!
Na een hele mooie classic Saab 900 turbo te hebben gehad, een tijd een waggie van de zaak te hebben gereden (saaie Seat) ga ik morgen kijken bij 2 Volvo 460's. Jaar of 4 geleden een tijd een oude 440 gereden en vond het een (h)eerlijke bak om mee te rijden. Wil een grote auto die niet te zwaar is ivm de wegenbelasting, veel km ga ik niet maken en dus is (relatief hoog) benzineverbruik niet zo belangrijk en de 460 is dus een goede optie!
De eerste 2 die bekeken gaan worden; Een 1.8, redelijk kaal, wel met airco (must have) en een 2.0 vol met opties (maar niet echt mijn kleur)
Mochten jullie nog een 460 weten te staan met airco en handgeschakeld, ik hoor het graag... en misschien zit er morgen een mooie tussen die 2 en zal ik snel weer met een Volvo toeren!
Groet,
Erik
Even voorstellen...
- hofmeijer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Hallo Erik,
Welkom op het forum.
We zullen het voor je in de gaten houden.
Je kunt ook op het topic:te koop aangeboden kijken.
Staat bovenaan in het forum.
Veel plezier nog hier.
Welkom op het forum.
We zullen het voor je in de gaten houden.
Je kunt ook op het topic:te koop aangeboden kijken.
Staat bovenaan in het forum.
Veel plezier nog hier.
Ik google nooit, men vrouw weet het tog beter
Volvo 1.8i automatic fleet pacific blue
Er staan weer nieuwe foto's op de www
- hofmeijer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Misschien is het ook wel makkelijk om je zoekopdracht hier neer te zetten.
Qua prijs, km stand en waar je vandaan komt zodat we niet een auto vinden die 200 km van huis af ligt.
Qua prijs, km stand en waar je vandaan komt zodat we niet een auto vinden die 200 km van huis af ligt.
- hofmeijer
- 3rd Gear member
- Contacteer:
-
- Starter
Hai allen,
Na +- 2 jaar 'n 807 ( Peugeot) anno 2003 aangemodderd te hebben( wat een %*%&&))**&^-wagen..!) rijdt heerlijk, maar oh. wee de electronica, en alle storingsmeldingen... ben ik door omstandigheden beland in een volvo 460i '
( 03-95) :
wat een rust en genot: je kunt overal normaal bij ect, en hoop via dit forum heea zelf te kunnen doen. Auto is altijd door volvodealer onderhouden geweest en kreeg trouw z'n beurtjes ( heb ook een uitdraai meegekregen van het onderhoud wat in de loop der tijd gepleegd is..)
Hoop veel te leren van jullie , heb trouwen wel een olieslagertje bij bol.com besteld om heea al op te zoeken voor het geval dat.
Met vriendelijke groet
Hans
Na +- 2 jaar 'n 807 ( Peugeot) anno 2003 aangemodderd te hebben( wat een %*%&&))**&^-wagen..!) rijdt heerlijk, maar oh. wee de electronica, en alle storingsmeldingen... ben ik door omstandigheden beland in een volvo 460i '
( 03-95) :
wat een rust en genot: je kunt overal normaal bij ect, en hoop via dit forum heea zelf te kunnen doen. Auto is altijd door volvodealer onderhouden geweest en kreeg trouw z'n beurtjes ( heb ook een uitdraai meegekregen van het onderhoud wat in de loop der tijd gepleegd is..)
Hoop veel te leren van jullie , heb trouwen wel een olieslagertje bij bol.com besteld om heea al op te zoeken voor het geval dat.
Met vriendelijke groet
Hans
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Welkom bij de VOLVO rijders ,ik hoop dat jullie veel plezier mogen hebben van jullie VOLVO. En foto's van jullie aanwinst zijn altijd welkom .
- dr hilus
- 2nd Gear member
(weemoedigheidsmodus aan) Tsja, zo gaan die dingen... :sad7: (weemoedigheidsmodus uit)
Voor mij: dag Volvo
Voor Erik: hallo Volvo
En een S/V40 had niet de combinatie van dingen die ik zocht; een 850/V70 was voor mij wel weer te groot, dus ik moet bekennen dat ik mijn heil bij een ander merk heb gezocht...
Voor mij: dag Volvo
Voor Erik: hallo Volvo
En een S/V40 had niet de combinatie van dingen die ik zocht; een 850/V70 was voor mij wel weer te groot, dus ik moet bekennen dat ik mijn heil bij een ander merk heb gezocht...
-
- 1st Gear member
Ik ben er blij mee:-) Het is een mooie auto en de zijschade ga ik zoveel mogelijk wegwerken. Nieuwe apk, draagarmen (ga maandag ook Elferink even bellen of hij goede heeft) en beurt gaat hij snel krijgen.. 6 maart zal er voor de 460 een lange rit zijn, hij mag mee naar Oostenrijk! Daarna wordt het wat rustiger, heel veel kilometers ga ik niet maken aangezien ik in de stad woon en werk en daar het meeste met ov en fiets doe... Ik zal wel regelmatig op het forum te vinden zijn, wil zoveel mogelijk zelf doen (anders mijn pa) en... heb nog een set winterbanden nodig;-) Iemand nog iets te koop, met velg?