http://link.marktplaats.nl/324374624
Wat vinden jullie hiervan? Ik vind hem geweldig, maar een oordeel van ervaringsdeskundigen is nooit weg!
Deze op autoscout:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=l2bgfpieppbt
Deze zag ik op mp
Tsja, met alle respect, toch iets anders dan de 850 waar je eerst mee kwam.
S40/V40 is niet slecht, maar toch een andere klasse auto dan de 850.
Ik kan het weten, ik heb 2 V40's gehad, 1 op gas en 1 diesel. Nu een V50 D5 en C70.
Let er ook op dat de S40 en V40 motoren weer geen hydraulische klepstoters hebben, dus wat minder geschikt zijn voor gas.
Waarom zoek je geen diesel?
S40/V40 is niet slecht, maar toch een andere klasse auto dan de 850.
Ik kan het weten, ik heb 2 V40's gehad, 1 op gas en 1 diesel. Nu een V50 D5 en C70.
Let er ook op dat de S40 en V40 motoren weer geen hydraulische klepstoters hebben, dus wat minder geschikt zijn voor gas.
Waarom zoek je geen diesel?
- Okke
- 4th Gear member
Niet geheel waar, dit is omstreeks de invoering van de phase 2 gebeurd. Deze modellen hebben hoogstwaarschijnlijk nog hydraulische klepstoters.dbosker schreef:Let er ook op dat de S40 en V40 motoren weer geen hydraulische klepstoters hebben, dus wat minder geschikt zijn voor gas.
Mocht je een auto van deze leeftijd op LPG willen kopen, neem dan een expert mee of laat deze er naar kijken. Werkt de LPG installatie naar behoren (injectoren lekken niet/ pomp in orde indien toegepast), druk op systeem ok. Er zijn nogal wat verschillende installaties mogelijk met speciek benodigd onderhoud. Dit onderhoud is belangrijk voor een goede werking van het systeem! . Motor: is de compressie in orde etc (en geen lekke koppakking...).
Diesels van voor phase 2 zijn significant anders dan een phase 1. Dit is ook met de wegligging zo. Lees elders op het forum de verschillen tussen de phase 1 en 2 (diesels). Succes met de aankoop of het nu een 850 of V40 wordt

V40
-
- 5th Gear member
Die rode zou ik zowiezo al laten staan, wat een vuilniswagen :S
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Juist, even stevig afdingen op de prijs en het bespaarde gedeelte uitgeven aan een prof-poetser, wie weet heb je mazzel. Voor die prijs kun je eens een gok nemen.fjrene schreef:de rode even wassen en schoonmaken en wie weet wat er onder het vuil vandaan komt,voor die prijs kan je natuurlijk ook niet veel verwachten.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant