.
In mijn Volvo C30 modeljaar 2009 is een originele "af fabriek" BlueTooth® geïntegreerde carkit aanwezig.
Ik gebruik nu een Nokia 5610 XpressMusic, die probleemloos samen werkt met deze carkit.
Ik ben plan deze telefoon te vervangen door een toestel met QWERTY-toetsenbord dat heeft o.a. de Nokia E 72.
Volgens de leverancier is deze telefoon wat het samenwerken met de carkit betreft waarschijnlijk probleemloos.
Mijn Volvo dealer verwacht dat problemen echter niet uit te sluiten zijn.
Op de website van Volvo is er geen info over dit toestel, wel over de E 75, die is volgens Volvo 100% compatibel.
Die E 75 is dus een prima keus, maar niet voor mij omdat ik geen slidermodel meer wil.
Wie heeft (goede) ervaring met de Nokia E 72 tov de Volvo BlueTooth® ?
Nokia E 72 en Volvo BlueTooth®
-
- 2nd Gear member
De Nokia E72 werkt inderdaad goed met de Volvo Bluetooth. Je moet alleen wel de nieuwste Volvo Bluetooth software hebben. Ik had problemen met versie 0507 en heb deze vanmorgen bij Ton van Kuijk Waterland laten vervangen door versie 0508. Nu werkt alles goed.
Volvo C70 Tourer 2.4i geartronic Magic blue pearl (juni 2009)
Volvo C70 2.4 momentum geartronic Zilvergrijs (januari 2007)
Volvo C70 2.4 momentum geartronic Zilvergrijs (januari 2007)
.
Mijn Nokia E 72 werkt dus prima samen met de Volvo BlueTooth®,
maar is toch retour leverancier.
De knopjes van het toestel zijn zó klein, dat ik ze amper kan bedienen.
Het volgende uit te proberen toestel zal nu waarschijnlijk de Nokia E 52 worden.
Heeft iemand op het forum daar ervaring mee?
Carel schreef:De Nokia E72 werkt inderdaad goed met de Volvo Bluetooth.
Mijn Nokia E 72 werkt dus prima samen met de Volvo BlueTooth®,
maar is toch retour leverancier.
De knopjes van het toestel zijn zó klein, dat ik ze amper kan bedienen.

Het volgende uit te proberen toestel zal nu waarschijnlijk de Nokia E 52 worden.
Heeft iemand op het forum daar ervaring mee?