als de ipod speelt of de usb stick en ik wil even door de tracklist vd huidige cd of andere mappen bladeren, kom ik met "enter" eerst in het hoofdmenu vd ipod (afspeellijst/artiesten/albums).
Da's knap vervelend, want de ipod bv. heeft een content van 120Gb en de mappen inlezen duurt een eeuwigheid voordat je er doorheen kunt scrollen.
Is het niet mogelijk om vanuit een track steeds één stap omhoog te gaan?
Dus naar de tracklist van de spelende cd, dan naar de lijst met cd's van dezelfde artiest etc. Zoals op de ipod/usb device zèlf?
Andersom gaat nl. wèl.
Zie ik een bedieningsknop over het hoofd?
Heb je een tip voor me
Bediening ipod en usb
-
- 1st Gear member
Ben ik ook erg benieuwd naar, heb het niet kunnen vinden en vrees dat ook niet mogelijk gaat zijn. Jammer, je bent hierdoor langer van de weg afgeleid wat weer onveiliger is --> strookt niet met de Volvo filosofie.
V50 1.6D start/stop sport 2010 | RTI | Sportstuur
-
- 1st Gear member
Nog een feature die ik mis is om snel door een lijst te scrollen. Als je bijvoorbeeld door de artiesten bladert en je wilt naar een artiest die begint met de letter ‘M’ zou het heel handig zijn als ik direct hier naar toe zou kunnen springen (bijvoorbeeld door gebruik te maken van de telefoon toetsen). Nu duurt het scrollen een eeuwigheid als je enkele honderden items in een lijst hebt staan.