RADIO
- Marc O.
- 5th Gear member
- Berichten: 1662
- Lid geworden op: 30.10.2005 - 10:06
- Locatie: Tilburg
Heb je bij het monteren van de nieuwe accu de contactsleutel in positie 2 gehad? Als dat niet zo is dan bestaat er een kans dat er een en ander defect raakt. Ik weet overigens niet of de radio daardoor ook kapot zou kunnen gaan.
Iets wat volgens mij vrij goedkoop is is het opnieuw aanmelden (softwarematig) van de radio in de auto (althans, ik ben in de veronderstelling dat een radio moet zijn aangemeld). Moet door de dealer worden gedaan, maar voor die paar tientjes kun je het risico wel lopen dat het uiteindelijk toch iets anders blijkt te zijn.
Iets wat volgens mij vrij goedkoop is is het opnieuw aanmelden (softwarematig) van de radio in de auto (althans, ik ben in de veronderstelling dat een radio moet zijn aangemeld). Moet door de dealer worden gedaan, maar voor die paar tientjes kun je het risico wel lopen dat het uiteindelijk toch iets anders blijkt te zijn.
...The Nile isn't just a river in Africa....
854 2.5 20v (1995)
S60 D5 (2003)
V70 Classic 2.4 20v 170pk (1999)
S80 T6 (1998)
945 LPT (1998)
855 T-5 AT (1995)
V70 T5 MT (1999)
V70 R AT (1998)
744 GLE (1984, eigen Zweedse import)
V70 D5 AWD (2007, eigen Oostenrijkse import)
854 2.5 20v (1995)
S60 D5 (2003)
V70 Classic 2.4 20v 170pk (1999)
S80 T6 (1998)
945 LPT (1998)
855 T-5 AT (1995)
V70 T5 MT (1999)
V70 R AT (1998)
744 GLE (1984, eigen Zweedse import)
V70 D5 AWD (2007, eigen Oostenrijkse import)